اهالی رسانه از امروز یکشنبه ۱۹ دی تا ۲۶ دی برای ثبت‌نام در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فرصت دارند.

آغاز ثبت‌نام اهالی رسانه برای حضور در جشنواره تئاتر فجر

به گزارش سلام نو به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ثبت درخواست صدور کارت ویژه اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره چهلم از ساعت ۲۴ امروز، یکشنبه ۱۹ دی‌ از طریق سایت رسمی جشنواره آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۶ دی‌ ادامه دارد.

ثبت نام نمایندگان تمامی رسانه‌های مرتبط و تکمیل فرم مربوطه جهت صدور کارت الکترونیکی برای حضور در تماشاخانه‌های زیر مجموعه جشنواره الزامی است.

امسال نیز همچون سال گذشته شرایط به گونه‌ای است که ستاد جشنواره علی‌رغم میل باطنی نمی‌تواند بر حضور همه فعالان این حوزه اصرار ورزد، به همین جهت و به منظور تماشای آثار جشنواره در صورت اعلام محدودیت‌های بهداشتی از سوی مراکز رسمی کدی برای متقاضیان در نظر خواهد گرفت که با آن می‌توانند از بستر فضای مجازی و در پلتفرمی که معرفی خواهد شد آثار را تماشا کنند. هم چنین در صورت نداشتن محدودیت کرونایی و تعیین میزان بهره‌مندی از ظرفیت سالن‌ها متقاضیان می‌توانند با دریافت کد برای دریافت بلیت اقدام کنند.

در این دوره، روابط عمومی جشنواره برای حضور اصحاب رسانه کارتی صادر خواهد کرد که معرف آن‌ها خواهد بود. این کارت‌ها برای حضور در فضای تالارها و تماشاخانه‌ها تعریف شده است و تماشای نمایش‌ها به صورت حضوری صرفاً از طریق ارائه بلیط الکترونیکی میسر خواهد بود.

آپلود کارت واکسن کرونا توسط اهالی رسانه جهت تماشای آثار جشنواره ضروری است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود. اخبار و رویدادهای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سایت fitf.ir در دسترس است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید