کاران مووی را می توان بهترین مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی در همه ژانرها معرفی کرد. این رسانه بزرگ بهترین کالکشن های محتوهای فیلم و سریال را برای کاربران فراهم کرده است.

معرفی ۲ فیلم ترسناک سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

تمامی محتواهای ساخته شده توسط بشر در حوزه سینمایی و سریال دارای نوعی داستان و مفهومی خاص هستند که هر کدام از این داستان ها به نوعی معنای خود را به همراه دارند. از این رو معنا و مفهوم داستان فیلم و سریال را ژانر می نامند. دانلود فیلم موضوعی است که امروزه همه کاربران فضای مجازی اعتیاد بسیار قوی نسبت به همین مورد پیدا کرده اند.

این رو می توانید مشاهده کنید که سلیقه هر بیننده در کدام ژانرها خلاصه شده است. اما برخی از ژانرهای سینمایی قوی تر دیده می شوند و اگر این موضوع را برای سینمایی ها بدانیم متوجه می شویم که دانلود فیلم ترسناک، دانلود فیلم اکشن، دانلود فیلم کمدی و دانلود فیلم عاشقانه پرسرچ ترین مفاهیم موجود در بازار محسوب می شوند.

همین موضوع باعث می شود که بیننده دسترسی آسانتری برای یافتن محتوای مورد نظر خود خواهد داشت. اما سال ۲۰۲۱ نام های ترسناک خیلی خوبی را در خود جای داده بود که برای مثال می توانیم به محتوای احضار ۳ بعد از مدت ها انتظار اشاره کرد. اما این نام های معروف نتوانستند به خوبی عمل کنند تا در چندسال آینده نیز از آن ها یاد شود.

اما در همین سال بهتر است با ۲ فیلم ترسناک مهیج آشنا شوید و در ۲ فیلم دیگر که در سال ۲۰۲۲ به انتشار می رسند را بهتر بشناسید.

۲ فیلم ترسناک محبوب سال ۲۰۲۱

همانطور که بیان شد در سال ۲۰۲۱ فیلم های ترسناک معروف و خوبی به انتشار رسید اما نتوانستند به خوبی رضایت کاربران را جلب کنند. در این میان دو فیلم برتر منتشر شده را معرفی می کنیم تا آنچنان از دیدن فیلم های ترسناک عقب نیفتاده باشید.

· دانلود فیلم ترسناک بدخیم Malignant

معرفی ۲ فیلم ترسناک سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

بدخیم و یا همان Malignant جدیدترین اثر جیمز وان کارگردان با سابقه سینمای هالیوود در ژانر فیلم های ترسناک است. این فیلم که بعد از فیلم احضار ۳ محصول آمریکا و ساخته همین کارگردان به انتشار رسید. داستان فیلم با تمامی ژانرهای ترسناکی که تاکنون مشاهده کرده اید متفاوت بوده و اینبار جیمز وان سعی دارد برای اولین در ژانر فیلم های ترسناک نوعی متفاوت را به کاربران و علاقه مندان این دسته ارائه دهد.

بدخیم درخصوص داستان ترسناک یک شخصیت کمیک بوکی می باشد که ذاتی شیطانی و خبیث دارد که در این میان برخی افراد پاک سعی بر مانع شدن وی در انجام و اعمال کشتار و شیطانی دارند. این فیلم می تواند یک پیشنهاد مناسب برای دانلود فیلم ترسناک خوب در سال ۲۰۲۱ باشد.

· دانلود فیلم ترسناک یک مکان ساکت ۲ A Quiet Place: Part II

معرفی ۲ فیلم ترسناک سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

یک مکان ساکت برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ داستان خود را آغاز کرد و از شخصیت معروف و محبوب سینمای هالیوود یعنی امیلی بلانت در جایگاه شخصیت اول خود استفاده کرد.

این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست بعد از دو سال و در تایم تعیین شده خود فیلم را به انتشار برساند از این حیث فیلم یک مکان ساکت ۲ در سال ۲۰۲۰ قرار بر انتشار داشت که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. داستان این بخش از فیلم ترسناک A Quiet Place: Part II ادامه داستان اول بوده و اینبار یک مادر به همراه سه کودک خود در دنیایی وحشی و خالی از هر صوتی قرار است زندگی را ادامه داده و به دنبال راه نجاتی برای خانواده اش باشد.

در قسمت دوم این فیلم بازگیر محبوب دنیای سینما یعنی کلین مورفی که شخصیت اصلی سریال دیدنی پیکی بلایندرز نیز می باشد ایفای نقش کرده و این خود به جذابیت داستان کمک کرده است. فیلم مکان ساکت ۲ نه تنها فیلمی در ژانر ترسناک می باشد بلکه از هیجان بسیار بالایی نیز برخوردار است.

۲ فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۲

در سال ۲۰۲۲ قرار است شاهد ظهور چندین فیلم زیبا و دیدنی باشیم. در ادامه بهتر است با ۲ فیلم ترسناک و مورد انتظار سال ۲۰۲۲ آشنا شویم.

· فیلم ترسناک موربیوس Morbius

معرفی ۲ فیلم ترسناک سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

فیلم ترسناک موربیوس اولین تجربه کمپانی قهرمانی مارول در ساخت فیلمی درخصوص زندگی اولین دراکولای تاریخ می باشد. موربیوس از مخوف ترین ابرشرور های سینمای مارول بوده که دشمن ابرقهرمان ها خوب نیز بحساب می آید.

اما اینبار قرار است در یک سینمایی زیبا به داستان اصلی موربیوس پرداخته شود و بیننده ها از سرگذشت این ابر شرور آگاه شوند. اکران این فیلم در ماه بهمن ۱۴۰۰ بود که به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا این اکران به تاریخ ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ موکول شد. با مشاهده تریلر متوجه خواهید شد که این فیلم از بهترین فیلم های ترسناک و مهیج سال ۲۰۲۲ شناخته می شود.

· فیلم ترسناک جیغ ۵ ۲۰۲۲ Scream ۵

معرفی ۲ فیلم ترسناک سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

قسمت پنجم سری فیلم های جیغ قرار است کمی دیگر و در دی ماه سال ۱۴۰۰ به انتشار برسد. این فیلم به خوبی طرفدار داشته و هواداران بی صبرانه منتظر تماشای داستان جدید این سری فیلم های ترسناک هستند.

پایه فیلم جیغ در ابتدا ساخت محتوایی کمدی و ترسناک بود که این ژانر بعد از گذشت مدتی تبدیل به دلهره آور و ترسناک شد. در این سری فیلم ها برخی افراد سعی بر نقد و مسخره کردن فیلم های ترسناک دارند که خود درگیر یک قتل عام عجیب می شوند. قسمت پنجم قطعا از محتوایی دیدنی برخوردار می باشد.

کاران مووی مرجع دانلود فیلم و سریال

کاران مووی را می توان بهترین مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی در همه ژانرها معرفی کرد. این رسانه بزرگ بهترین کالکشن های محتوهای فیلم و سریال را برای کاربران فراهم کرده است.

دانلود فیلم دوبله فارسی و دانلود فیلم خارجی جدید می تواند از دغدغه های این روزهای بیننده های فیلم خارجی باشد. همچنین این موضوع در دانلود فیلم خارجی و سریال جدید نیز وجود دارد. اما دیگر نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت، در رسانه کاران مووی تنها کافی است فیلترهای مورد نظر خود را اعمال کنید تا دسترسی آسان و سریعی به محتواهای مورد نظر خود داشته باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید