از دیگر سوالات بسیار مهمی که برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور پیش می‌آید، این است که شرایط اقامت دائم در سوئد و دانمارک به چه صورت است؟ در دو کشور دانمارک و سوئد، می‌توانید اقامت دائم خود را بگیرید. در این کشورها، به افرادی که چندین سال زندگی کرده‌اند و فعالیت داشته‌اند، اقامت دائم داده می‌شود.

برای مهاجرت به خارج از کشور، بین سوئد و دانمارک کدام مقصد مناسب است؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به مهاجرت به خارج از کشور فکر می‌کنید اما نمی‌دانید که از بین کشورهای سوئد یا دانمارک ، کدام یک می‌تواند گزینه بهتری باشد؟ در رابطه با مهاجرت به سوئد یا مهاجرت به دانمارک، به طورکلی می‌توان گفت که هردو کشورهای خوبی هستند؛ اما برای مقایسه کردن این‌که کدام یک می‌تواند برای شما بهتر باشد، لازم است که از جنبه‌های متفاوتی آن‌ها را بررسی کنیم. درضمن این نکته را باید بدانید که از نظر شاخص‌های مختلف، هر دو کشور با هم تفاوت‌هایی دارند که در ادامه آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

مقایسه سیستم تحصیلی و آموزشی دو کشور سوئد و دانمارک

از دیگر مواردی که برای دانشجویان متقاضی مهاجرت به خارج از کشور بسیار مهم بوده، موضوع کار ضمن تحصیل است. دقت داشته باشید که در هر دو کشور سوئد و دانمارک، به دانشجو این امکان داده می‌شود که در حین تحصیل، کار کند. البته دقت داشته باشید که دانشجویان اجازه کار به صورت تمام وقت ندارند، بلکه می‌توانندبه صورت پاره وقت مشغول به کار شوند.

سیستم تحصیلی دانمارک و سوئد

زندگی در سوئد و دانمارک

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در مورد مهاجرت به خارج از کشور، مورد بررسی قرار داد، موضوع شرایط زندگی است. درباره مهاجرت به دانمارک یا سوئد، باید گفت که کشور دانمارک از نظر امنیت و رفاه، از کشور سوئد، جلوتر است.

به طورکلی در کشور دانمارک، میان کار و زندگی مردم تعادل خوبی برقرار است. جالب است که این نکته را هم یادآوری کنیم که مردم کشور دانمارک، جزو شادترین مردم دنیا به شمار می‌روند. البته این اتفاق بی دلیل نیست؛ چون سطح رفاه مردم دانمارک بسیار بالا است. از نظر قدرت خرید، هر دو کشور دانمارک و سوئد در سطح یکسانی قرار دارند. سوئد نیز یکی دیگر از کشورهای شاد اروپایی است که مهاجرت به سوئد برای تحصیل، کار، اشتغال کادر درمان و زندگی مورد علاقه ایرانیان بسیاری است.

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به سوئد، روش مهاجرت کاری است. بسیاری از ایرانیانی که در زمینه‌های مختلف سابقه‌کاری و تخصص دارند، علاقه‌مند هستند با مهاجرت به خارج از کشور، فرصت‌های شغلی بهتری پیدا کنند. لازم به ذکر است که کشور سوئد، یکی از بهترین کشورهای دنیا برای شاغلین است. البته دقت داشته باشید که قبل از هرچیزی، باید به این نکته توجه نمایید که آیا رشته و تخصص شما، در لیست مشاغل مورد نیاز کشور سوئد قرار دارد یا خیر؟ 

ناگفته نماند که از نظر کلی، کیفیت زندگی دانمارک با توجه به شاخص‌هایی که گفته شد، بالاتر از کشور سوئد اعلام شده است؛ در نتیجه کسانی که متقاضی مهاجرت به خارج از کشور هستند، می‌توانند به زندگی در دانمارک فکر کنند.

میزان درآمد در دانمارک و سوئد

میزان درآمد در سوئد و دانمارک

از دیگر موارد بسیار مهمی که می‌توان درباره دو کشور سوئد و دانمارک مطرح کرد، موضوع میزان درآمد است. کسانی که قصد کار کردن در خارج کشور دارند یا به عبارتی می‌خواهند از طریق کار مهاجرت کنند، این مورد باید برایشان خیلی مهم باشد. درباره میزان درآمد مشاغل مختلف در سوئد و دانمارک باید گفت که کشور دانمارک بهتر است؛ به این دلیل که میزان درآمد مردم در این کشور، از سایر کشورهای اروپایی مثل سوئد، بیشتر است.

استخدام در سوئد و دانمارک

شرایط استخدام در سوئد و دانمارک

یکی دیگر از شرایط استخدام در دو کشور سوئد و دانمارک که از اهمیت زیادی هم برخوردار است، داشتن مدرک زبان است. بستگی به شرایط کاری، ممکن است که از متقاضی خواسته شود که مدرک زبان انگلیسی ارائه دهد یا این‌که مدرک زبان آن کشور را داشته باشد. لازم به ذکر است که حتما نیازی نیست که مدرک زبان آن کشور را داشته باشید. به عنوان نمونه اگر با عنوان شغلی برنامه نویس، بخواهید در یکی از این کشورها مشغول به کار شوید، داشتن مدرک زبان انگلیسی کفایت می‌کند.

گاهی پیش می‌آید که کارفرما از متقاضی، مدرک زبان نخواهد و تنها با او به زبان انگلیسی مصاحبه کند تا از میزان تسلط او به زبان انگلیسی مطمئن شود. لازم به ذکر است که برای یافتن کار در دو کشور سوئد و دانمارک، می‌توانید از سایت‌های کاریابی استفاده کنید یا این‌که خودتان به صورت حضوری در این کشورها با کارفرما به توافق برسید.

کشور دانمارک یکی از مرفه ترین کشورهای شمالی اروپا محسوب می شود، و سطح نظام آموزشی این کشور از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد به همین دلیل این کشور گزینه انتخابی بسیاری از مهاجران تحصیلی به خصوص ایرانیان می باشد.

یکی از بهترین ومطمئن ترین روش برای مهاجرت به کشور دانمارک، مهاجرت از طریق تحصیلی است.

هزینه تحصیل در کشور دانمارک برای افرادی که جزء اتحادیه اروپا محسوب می شوند، کاملا به صورت رایگان است، همچنین افرادی که جزء اتحادیه اروپا نمی باشند در صورتی که والدین آنها  اقامت دائم یا اقامت موقت را دارند می توانند از تحصیل رایگان در کشور دانمارک بهره مند شوند.

داشتن نامه از کارفرما برای گرفتن ویزای کاری هر دو کشور سوئد و دانمارک الزامی است. دقت داشته باشید که اگر هیچ سابقه کاری نداشته باشید، با داشتن مدرک تحصیلی از کشور موردنظر، می‌توانید استخدام شوید. چون همیشه اولویت استخدام با کسانی است که در سوئد یا دانمارک فارغ التحصیل شده‌اند. برای استخدام شدن در مشاغلی مثل پزشکی هم، باید این را گفت که هر دو کشور سوئد و دانمارک، گزینه‌های بسیار خوبی برای پزشکان و پرستاران هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهاجرت به دانمارک می توانید به لینک که در ادامه آمده است ( https://safiranstudy.com/۱۴۶۵۲ ) مراجعه نمایید.

اقامت دائم در سوئد و دانمارک

شرایط اقامت دائم در کشورهای سوئد و دانمارک

از دیگر سوالات بسیار مهمی که برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور پیش می‌آید، این است که شرایط اقامت دائم در سوئد و دانمارک به چه صورت است؟ در دو کشور دانمارک و سوئد، می‌توانید اقامت دائم خود را بگیرید. در این کشورها، به افرادی که چندین سال زندگی کرده‌اند و فعالیت داشته‌اند، اقامت دائم داده می‌شود.

 برای مثال کسی که از طریق کار وارد سوئد یا دانمارک شده است، می‌تواند بعد از گذشت چند سال، درخواست اقامت دائم بدهد. همچنین کسی که از طریق تحصیل وارد سوئد یا دانمارک شده است، می‌تواند بعد از تبدیل کردن ویزای تحصیلی به کاری و همچنین چندین سال کار و زندگی، درخواست خود را برای گرفتن اقامت دائم ثبت کند.

چگونه به سوئد یا دانمارک مهاجرت کنیم؟

انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت به خارج از کشور، انتخاب سختی است. به این دلیل که اغلب افراد نمی‌دانند که آیا شرایط‌شان برای زندگی در آن کشور می‌تواند مناسب باشد یا خیر؟ آیا با مسائل حقوقی و روش‌های مهاجرت آشنایی دارند یا خیر؟ برای این‌که بتوانید مهاجرت آسانی داشته باشید، باید از موسسات حقوقی معتبر در سطح کشور کمک بگیرید. در حال حاضر موسسه حقوقی سفیران ایرانیان، خدمات مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت به سوئد و دانمارک ارائه می‌دهد.

جشنواره یلدای ما از ۲۹ دی ماه سال ۱۴۰۰ شروع می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با امور مشتریان با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۳۶۸۱ در تماس باشید. برای ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی با support@safiranstudy.com  در تماس باشید.

https://safiranstudy.com

info@safiranstudy.com

تلفن: ۰۲۱۴۴۰۹۶۳۸۰

آدرس: تهران، میدان صادقیه، خیابان اباذر، بلوار کاشانی، نبش مقداد، روبروی بیمارستان پیامبران، پلاک ۷۰

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید