شاید برای بسیاری از دانش آموزان حضور یا عدم حضور در کلاس‌های درس طی دوران کرونا، چندان موضوع پیچیده‌ای نباشد، اما وقتی دانش آموز، درگیر یک بیماری خاص باشد، شرایط دشوارتر می‌شود. این دقیقا همان شرایطی است که در یک مدرسه در ایالت کارولینای ایالات متحده با کمک یک ربات حل شده است.

این ربات هوشمند به جای یک دانش آموز به مدرسه می‌رود/ تصاویر
 

ربات هوشمندی که به جای یک دانش آموز با مدرسه می‌رود+تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، میسون استدمن، دانش‌آموزی است که از طریق رباتی به نام  VGo به روشی جالب به مدرسه  رفته است، روشی که به او اجازه می‌دهد در کلاس درس حرکت کند و توسط همکلاسی‌هایش دیده شود، بدون این که در جهان واقعی قدمی در مدرسه بگذارد.

میسون یک بیماری نادر ریوی دارد و از زمان آغاز کرونا،   نتوانسته است به مدرسه برود، زیرا خطر ابتلا به این ویروس بسیار زیاد است. جنالی استدمن، مادر میسون، گفت: "او مبتلا به مشکل حاد ریوی  است، و علاوه بر آن درگیر نقص خود ایمنی است و ما بسیار نگرانیم که اگر به کرونا مبتلا شود، برای او خطرناک خواهد بود. "

میسون هر روز با کمک آی‌پد نصب شده روی ربات، به مدرسه می‌رود و در کنار معلم و کودکان، سر کلاس درس حضور دارد. افزون بر این ها، چهره میسون روی صفحه نمایش ربات ظاهر می‌شود، بنابراین همکلاسی‌های او می‌دانند که میسون چه شکلی است.  استدمن می‌گوید که آن‌ها به تازگی از کانکتیکات به گرین‌ویل نقل مکان کرده‌اند و این فرصت آموزش متفاوت به آن‌ها پیشنهاد شد و او امیدوار است مدارس دیگر نیز از این فناوری استفاده کنند.

استدمن توضیح داد که او اولین بچه‌ای در منطقه بود که برای آزمایش آموزش با این ربات انتخاب شد، چون مدیران آموزش و پرورش منطقه‌ای فکر می‌کردند که او یک کاندیدای عالی خواهد بود، زیرا برای مدتی طولانی از کلاس درس خارج شده بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید