رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری فروشنده داروهای نایاب و کمیاب در یک صفحه اینستاگرامی خبر داد.

کشف نیم میلیون داروی کمیاب از یک فروشنده اینستاگرامی
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری فروشنده داروهای نایاب و کمیاب در یک صفحه اینستاگرامی خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره گفت: در رصدهای اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران مشخص شد، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۹۰ هزار دنبال کننده به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب در فضای مجازی می پردازد.

وی عنوان کرد: در ادامه بررسی های پلیس هویت مدیر این کانال و مخفیگاهش شناسایی و نتیجه  تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس شد.  


رئیس پلیس فتا تهران  ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش  در یکی از مناطق حاشیه ای تهران دستگیر و بیش از ۵۰۰ هزار  قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از این مکان کشف شد.


وی با بیان اینکه متهم در پی جویی های انتظامی به جرم انتسابی اعتراف کرد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.  

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ گودرزی با بیان اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است تا هرگونه دارو و مواد بهداشتی را از دارو خانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید