محافظت از خانه و محل کار شما برای شما بسیار اهمیت دارد زیرا حاصل زحمات چندین ساله شما هستند.همچنین وقت شما هم با ارزش است و نمیخواهید آن را هدر دهید پس قطعا وجود یک آیفون تصویری برای پاسخگویی به افرادی که پشت درب شما هستند راه حلی خوبی به حساب می آید.

نکات مهم در خرید آیفون تصویری

برای بازدید از بهترین و ارزان ترین انواع آیفون تصویری خوب  و با کیفیت رهام تک لطفا وارد شوید.

با وجود آیفون  تصویری دیگر نیاز نیست برای تشخیص این که چه فردی بیرون از منزلتان منتظر شما است به جلو درب بروید، کافی است با فشردن یه دکمه صدا و تصویر افراد را از داخل منزل خود  داشته باشید.با این روش اجازه میدهید افراد مجاز وارد منزل شما شوند وافرادی که که حاضر به ملاقات آنها نیستید وارد منزلتان نشوند.

برای استفاده درست از آیفون های تصویری حتماً آموزش کارکرد آن را به کودکان و افراد سالمند بدهید، تا مطمئن باشید در نبود شما آنها به درستی از خود و خانه محافظت می کنند ،و به  آنها این موضوع را یادآوری کنید تا در صورتی که شخصی خود را از دوربین پنل جلوی درب مخفی کرده است از او بخواهند روبه‌روی دوربین قرار بگیرند .

با آیفون های تصویری حتی هنگامی که در منزل و یا محل کار نیستید هم می توانید از اموال و خانواده خود محافظت کنید. این آیفون ها مجهز به تصویر برداری و فیلم برداری هستند و مدلهای پیشرفته آنها قابل کنترل از راه دور و دیدن تصویر افراد از راه دور، روی گوشی موبایل و لپ تاب شما هستند، زمانی که شما نیستید و زنگ درب شما زده شود پیامی برای شما می آید که میتوانید توسط گوشی تصویر شخصی که جلوی درب هست را ببینید.

Description: C:\Users\mahshid\Desktop\امنیت-آیفون-تصویری.jpg

آیفون تصویری و افزایش امنیت

اگر شما در منزل کودک خردسال و یا افراد مسن دارید و مجبور هستید برای ساعاتی آنها را تنها داخل منزل بگذارید بهترین روش برای رفع نگرانی شما استفاده از آیفون تصویری میباشد،زیرا در آیفون های به روز و پیشرفته امکان مدیریت تماس ها را از راه دور بر روی گوشی خود دارید هربار که زنگ درب شما به صدا درآید میتوانید از راه دور با افراد جلو درب منزلتان ارتباط برقرار کنید و یا حتی درب را برای آنها باز کنید یا درصورت وجود خطر به افراد داخل منزل اطلاع داده و کسی را برای کمک خبر کنید.

چرا از آیفون های تصویری بروز استفاده کنیم؟

از دلایلی که شما حتما باید از یک آیفون تصویری استفاده کنید بالابردن امنیت است.هر روز ممکن است افراد زیادی جلو درب به سراغ شما بیایند که دربین آنها افراد سودجو ،سارق،متجاوز،و ... وجود داشته باشد،اگر شما درمنزل آیفون تصویری نداشته باشید مجبور هستید برای تشخیص افراد به جلو درب رفته و درب را برایشان باز کنید که این کار خطراتی را برای شما به همراه دارد.اما به کمک آیفون تصویری میتوانید مکالمه صوتی و تصویری دوطرفه برقرار کنید.

ارتباط داخلی بین واحد ها

وجود ارتباط بین ایفون های یک ساختمان باهم و یا با نگهبان نیاز دیگری است که شما را مجاب به تهیه آیفون تصویری میکند.البته این ویژگی در آیفون تصویری های جدید و پیشرفته میباشد که از لحاظ قیمتی کمی گران هستند اما تهیه آنها برای داشتن امنیت بیشتر خالی از لطف نیست.

به کمک این ویژگی میتوانید در صورت بروز مشکلاتی مانند مزاحمت،سرقت،و یا اتفاقات ناگهانی داخل منزل که از کنترل شما خارج است با دیگر همسایه ها ارتباط سریع برقرار کرده و یا از نگهبانی ساختمان خود بخواهید به جای شما به جلو درب برود.

ذخیره تصویر در آیفون تصویری

از ویژگی های دیگر آیفون های تصویری که میتواند خیلی کارآمد و مفید باشد ضبط فیلم و تصویر است .آیفون ها میتوانند تصویر و فیلم افرادی که جلو درب می آیند را در حافظه خود تا مدت ها ذخیره کنند .درصورت به وجود امدن هرگونه مشکل به حافظه آیفون تصویری مراجعه میکنید و عکس و تصویر افراد را در اختیار پلیس میگذارید.

Description: C:\Users\mahshid\Desktop\آیفون-تصویری.jpg

نکات مهم در استفاده از آیفون تصویری

· اگر منتظر آمدن کسی هستید با صدای زنگ آیفون به هیچ عنوان سریع دکمه ورود را فشار ندهید. همچنین زمانی که مهمانی دارید ممکن است تنبلی کرده و تنها کلید ورود را فشار دهید. به جای این کار با هر کدام از افراد صحبت کرده و تنها افرادی که می شناسید را به خانه راه دهید.

· نوشتن نام شخص در کنار پنل واحد به نظر کار خوبی است اما می تواند خطرناک باشد. برای مثال ممکن است فردی تا مقابل خانه شما را تعقیب کرده و سپس با نگاه کردن به زنگ ها متوجه شود در کدام واحد زندگی می کنید.

· انتخاب جای مناسب برای پنل که بتواند رفت و آمد درب ورودی ساختمان را کنترل کند مهم است.همچنین پنل نباید  در معرض نور مستقیم خورشید باشد و در ارتفاع مناسب نصب گردد.

· حتما درباره‌ی وسعت دید دوربین پنل آیفون تصویری اطلاعاتی کسب کنید. هر چه این دامنه وسیع‌تر باشد، منطقه بیشتری را تحت نظارت خواهید داشت. لنزهای چشم-ماهی دید واضح 180 درجه را در اختیار می‌گذارند و بنابراین بیشترین اطلاعات از محیط بیرون را در اختیار شما می‌گذارند و دقیقا نقش نگهبان درب ورودی را ایفا می‌کنند.

دزدگیر منزل بهترین سیستم ضد سرقت

Description: C:\Users\mahshid\Desktop\دزدگیر-منزل.jpg

یکی  از مهمترین و بهترین سیستمهای بازدارنده سرقت دزدگیر منزل  است. دزدگیر منزل نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ورود سارق به خانه یا محل کار را داشته و ضریب ایمنی را بسیار بالا می برد. با انتخاب یک دزدگیر اماکن صنعتی مناسب و نصب و استفاده درست از آن شما دارای اولین و اصولی ترین دستگاه ضد سرقت خواهید شد.

دزدگیر منزل  با ایجاد سر و صدا تمرکز دزد را از بین برده و ادامه کار را برای او پر ریسک می کند، زیرا همسایه ها صدای آژیر دزدگیر را شنیده اند و تلفن کننده دزدگیر منزل، شما را از وقوع سرقت مطلع کرده.

به طور قطع بهترین سیستم حفاظتی برای منزل و خانه  دزدگیراماکن است که قابلیت بازدارندگی رادر برابر سرقت دارد،زیرا دزدگیر اماکن برخلاف سیستم های نظارتی مانند دوربین مداربسته با پخش صدای آژیرو برقراری تماس تلفنی با مالک مانع از ادامه سرقت میشود.

طبق تحقیقات انجام شده در حدود ۹۰ درصد  مواقع هنگامی که سارق با آژیر دزدگیر منزل روبرو می‌شود از ادامه کار خود منصرف می شود ، بنابراین بهترین گزینه برای حفاظت منازل دزدگیر اماکن میباشد

 توجه داشته باشید که دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت تقریباً هیچ کارایی ندارد و در مواردی هم سارق دوربین‌ها را با خود برده است.

نکات مهم در خرید و استفاده از دزدگیر منزل

اما در انتخاب دزدگیر اماکن باید دقت کرد تا قابلیت های کافی را داشته باشد و دقت آن نیز بالا باشد.دزدگیرهای منزل که امروزه استفاده میشوند سیم کارتی بوده که قابلیت ارسال پیامک،تماس و گزارش دهی را دارند.همچنین توسط نرم افزار این دزدگیرها, شما میتوانید سیستم دزدگیر منزل خود را از راه دور کنترل کرده و آن را فعال و غیر فعال نمایید.

حتما در هنگام خرید دزدگیر منزل از برندهایی استفاده کنید که شناخته شده باشند و خدمات و پشتیبانی خوبی ارائه دهند.درهنگام خرید دزدگیر اماکن به نوع , برند , گارانتی و قیمت دستگاه توجه کنید,دستگاه های به روز سیم کارتی

هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند.سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده شمارا دچار مشکل نکند.

حتما باید تقریبا هر ۱ماه و یا قبل از هر مسافرت رفتنی دستگاه دزدگیر خود را چک و امتحان کنید , بدین صورت که دستگاه را با ریموت فعال کرده از بیرون وارد منزل شوید تا دستگاه آژیر بکشد و شروع به تماس با شماره های ذخیره شده در تلفن کننده خود کند و پیام بفرستد..

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید