رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه دیروز از خطر آلودگی ناشی از حادثه شکستگی سقف یک مخزن میعانات گازی در این شهرستان خبر داده بود.

نگرانی شدید ساکنان عسلویه از انتشار بوی نامتبوع؛ منشا این بو چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شماری از کارشناسان این اداره کل در پی انتشار بوی نامطبوع در عسلویه روز شنبه ۱۸ دیماه برای بررسی ابعاد این موضوع به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتشار بوی نامطبوع در عسلویه و نگرانی مردم تصمیم براین شد تا با حضور میدانی نسبت به بررسی آن اقدام شود، در این ارتباط  به محض ارزیابی کارشناسان و مشخص شدن ابعاد آن عامل این آلودگی اطلاع رسانی می‌‎شود.

فرهاد قلی نژاد افزود: در این زمینه احتمال می‌رود نشتی از مخزن میعانات گازی باشد که پیش از این نیز رای مراجع قضایی برای انتقال این مخزن‌‎ها به بیرون از شهر صادر شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه هم دیروز از خطر آلودگی ناشی از حادثه شکستگی سقف یک مخزن میعانات گازی در این شهرستان خبر داده بود.

مصطفی موذنی اظهار کرده بود: سقف یکی از مخازن میعانات گازی در محدوده شهر عسلویه دچار شکستگی شده است که با هدف جلوگیری از ایجاد آلودگی میعانات گازی محتوی آن به سایر مخازن انتقال داده شد.

وی بیان کرده بود: در این حادثه با توجه به اقدام به موقع، هیچ گونه ریزش میعانات گاری به محیط پیرامونی رخ نداد.

موذنی تصریح کرده بود: با پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (پالایشگاه هشتم)، همه موارد مورد بررسی قرار گرفته و با رعایت ایمنی کامل همه چیز تحت کنترل  است و مشکل نیز به طور کامل برطرف شده است.

با این وجود امروز انتشار بوی نامتبوع در عسلویه منجر به نگرانی شدید ساکنان عسلویه شده تا جایی که این موضوع به مدرسه و اعتراض دانش آموزان نیز کشیده شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید