راننده قطار با ترمز سریع و به موقع موفق شد جان مردی را که برای انجام خودکشی روی ریل دراز کشیده بود نجات دهد.

خودکشی عجیب مرد دیوانه با خوابیدن روی ریل قطار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشورهایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز نجات یک مرد محلی در حین خودکشی در یکی از ایستگاه‌های قطار این کشور خبرساز شده است. این مرد محلی که هویتش اعلام نشده با دراز کشیدن روی ریل قطار قصد پایان دادن به زندگی اش را داشت که با عکس العمل سریع راننده قطار خودکشی وی نافرجام ماند. این اتفاق در خطوط قطار بمبئی هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی نجات این مسافر را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود این مسافر خود را به ریل قطار رسانده و در حالی که قطار فاصله زیادی با او ندارد روی ریل دراز می‌کشد. راننده قطار که متوجه قصد خودکشی این مرد شده است بلافاصله ترمز کرده و موفق می‌شود قطار را تا پیش از رسیدن به این مرد متوقف کند.

این ویدئو نشان می‌دهد در ادامه پلیس ایستگاه به همراه ماموران ایستگاه قطار به سمت مسافر دویده و او را از روی ریل منتقل می‌کنند. وزارت راه آهن هند این ویدئو را در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشت. در شرح این ویدئو آمده است: «کار ستودنی لوکوموتیوران در ایستگاه قطار شیودی در بمبئی. لوکوموتیوران با دیدن مردی که روی ریل دراز کشید با درک و سرعت بالا و انجام ترمز اضطراری جان وی را نجات داد.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید