یک شرکت فناوری ماسک تنفسی مجهز به میکروفون و اسپیکر ساخته است.این ماسک از سیلیکون نرم ساخته شده و مجهز به فیلترهای N۹۵ است.

ساخت ماسکی جدید که مجهز به میکروفون و اسپیکر است

به گزارش سلام نو به نقل از آنا، شرکت «ریزر» ماسکی تنفسی نوینی به نام «زفر پرو» توسعه داده که علاوه‌بر بلندگوهای داخلی قابلیت تقویت صدا نیز دارد. این شرکت در ژانویه سال ۲۰۲۱ از ایده مفهومی این ماسک رونمایی کرد و حال نمونه پرو یا حرفه‌ای این محصول را ساخته است.

این ماسک از سیلیکون نرم ساخته شده و مجهز به فیلترهای N۹۵ است. بدین ترتیب نه تنها هوایی که کاربرد تنفس می‌کند را تصفیه می‌کند بلکه بازدم آنها را نیز فیلتر می‌کند. دو فن ورودی روی ماسک تعبیه شده که با سرعت ۴ هزار و ۲۰۰ دور در دقیقه می‌چرخند و در صورت تمایل کاربر می‌تواند آن را خاموش کند. اسپیکرها در نزدیکی فیلترهای پایینی ماسک نصب شده و دکمه تقویت صدا نیز روی یکی از دریچه‌های ورودی هوا قرار دارد.

طراحی خارجی این ماسک شفاف بوده، بنابراین چراغ‌هایی که داخل آن نصب شده می‌تواند چهره کاربر را در زمان تعامل با دگیران روشن نگه دارد. کاربران با استفاده از اپلیکیشن این ماسک تنفسی می‌توانند رنگ‌آمیزی چراغ‌ها را سفارشی‌سازی کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید