معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهارات اخیر پادشاه عربستان درباره حزب‌الله را محکوم کرد و گفت: این اقدام لبنانی‌ها را علیه یکدیگر تحریک می‌کند و پاسخ ما به آن قاطع خواهد بود.

حزب‌الله خطاب به عربستان: پاسخمان قاطع خواهد بود
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهارات اخیر پادشاه عربستان درباره حزب‌الله را محکوم کرد و گفت: این اقدام لبنانی‌ها را علیه یکدیگر تحریک می‌کند و پاسخ ما به آن قاطع خواهد بود.

به گزارش النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم یادبودی که توسط این حزب در شهر نبطیه در دومین سالگرد سرداران مقاومت برگزار شد، گفت: اظهارات پادشاه عربستان در "تروریست" خواندن حزب الله اتهام به قشر وسیعی از مردم جامعه لبنان و نیروهای مقاومت به عنوان عاملی تأثیرگذار در منطقه است و به تحریک لبنانی‌ها و ایجاد برخی مشکلات بین آن ها منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه "این قبیل اظهارات محکوم است و قابل قبول نیست"، گفت: بهتر بود مسئولان لبنانی که به این سخنان گوش دادند دستکم در دفاع از شهروندان خود به آن پاسخ می‌دادند.

قاسم خاطرنشان کرد: پاسخ ما به عربستان قاطع خواهد بود و هرگز نمی‌پذیریم که به ما توهین شود بدون این که به حقایق و با منطق پاسختان را بدهیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عربستان گفت: "تروریست کسی است که عقاید مخالف را در کشورش سرکوب می‌کند، به همسایگان خود حمله و به طرق مختلف عادی سازیو روابطش با اسرائیل را توجیه می‌کند."

در مورد انتخابات پارلمانی لبنان نیز نعیم قاسم گفت که حزب‌الله در کنار متحد این حزب یعنی "جریان آزاد ملی" به رهبری میشل عون، رئیس جمهور لبنان خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید