مدیر عامل اتحادیه دام سبک گفت: تصور می‌کنم جوسازی توزیع کنندگان و قصابی‌ها منجر به توقف صادرات دام شده است.

با توقف صارات دام، قیمت گوشت چه تغییری می‌کند؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل اتحادیه دام سبک گفت: بنابر آخرین اطلاعات رسیده صادرات دام متوقف شده است و هنوز دلیل این توقف مشخص نیست.

افشین صدر دادرس افزود: بنابر آخرین اطلاعات رسیده صادرات دام متوقف شده است و هنوز دلیل این توقف را اعلام نکردند. تصور می‌کنم جوسازی توزیع کنندگان و قصابی‌ها منجر به توقف صادرات دام شده است.

وی ادامه داد: همکاران طی مراجعه به اداره کل دامپزشکی استان فارس خواستار اخذ مجوز حمل به مقصد بندرعباس (بندر شهید رجایی) شدند، اما مسئولان اعلام کردند که فعلا جلوی این کار گرفته شده است. با پشتیبانی امور دام و سازمان دامپزشکی هم برای بررسی ماجرا تماس گرفتیم، آن‌ها هم اعلام کردند که فعلا جلوی صادرات را گرفتند، اما سندی ابلاغ نکردند.

مصوبه صادرات دام ۱۴ مهر امسال توسط وزیر جهاد کشاورزی در زمینه حمایت از دامدار ابلاغ شد که با آغاز این مصوبه و فضاسازی در بازار، قیمت افزایش یافته است.

رصدها نشان می‌دهد که قبل از اجرای صادرات، قیمت هر کیلو دام در میادین ۵۲ تا ۵۶ هزار تومان بود که هم اکنون به ۷۰ هزار تومان هم رسیده است، هر چند رئیس شورای تامین‌کنندگان دام سودجویی عوامل واسطه و دلال و مشکلات مکانیزم توزیع را علت این نوسانات می‌داند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید