ماسکی ابداع شده که کاملا نسبت به هوای خارج غیرقابل نفوذ است و می تواند کاربر خود را علاوه بر آلاینده ها در مقابل ویروس کرونا نیز محافظت کند.

ابداع ماسکی متفاوت که صددرصد دربرابر کرونا ایمن است
به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۲ میلادی روز دوشنبه عصر با رونمای از برخی محصولات فعالیت خود را آغاز کرد.

 شرکت کنندگان با چند فناوری جدید در این مراسم آشنا شدند. از جمله ماسکی که از فرد در مقابل آلودگی و ویروس کرونا محافظت می‌کند.

شرکت Airxom Mask ماسک مذکور را ساخته که یک پوسته پلاستیکی سفید است که دهان و بینی را می‌پوشاند. ماسک مذکور به یک دستگاه متصل می‌شود که دور کمر بسته می‌شود. همچنین فیلتر آن قادر به از بین بردن ذرات ریز و پاتوژن ها یا آلاینده‌ها است.

فرانک گلایزال یکی از بنیانگذاران شرکت می‌گوید: این ابزاری ایده آل برای مقابله با بحران کووید است.

ترونگ دای نگوین یکی از مهندسان این شرکت می‌گوید: ماسک‌های سنتی ۱۰۰ درصد نسبت به هوا غیرقابل نفوذ نیستند. هوا از گوشه‌های آنها می‌گذرد. اما ماسک‌های ما کاملاً غیرقابل نفوذ هستند.

مدل فعلی این ماسک چند ماه دیگر و به قیمت ۳۴۰ دلار عرضه می‌شود. نگوین درباره بهای ماسک می‌گوید: اگر هر ۴ ساعت یکبار ماسک جراحی را عوض کنید، پس از ۳ تا ۴ سال هزینه آنها بیشتر از ماسک تولیدی ما خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید