اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی پنج روز آینده آسمان استان تهران،نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و باران و احتمال کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.

هشدار مهم به تهرانی ها / وزش باد شدید و احتمال کولاک طی چند روز آینده

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، براساس داده و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی امروز (۱۵دی ماه) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی است که در ارتفاعات استان همراه با بارش برف و احتمال کولاک و مه‌ پیش‌بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه (۱۶دی‌ماه) تا یکشنبه (۱۹دی‌ماه) با استقرارجوی پایدار، وضعیت جوی استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در مناطق پر تردد شهری همراه با غبار محلی و به‌تدریج انباشت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آبعلی با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۶دی ماه) صاف و گاهی همراه با وزش‌ باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۱۷دی ماه) صاف و همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰و۴درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید