این اسکنر از الگوریتم‌های یادگیری عمیق هوش مصنوعی برای ارزیابی وضعیت مغز و اختلالات و تشخیص اولیه مواردی که نقش مهمی در کشف بیماری‌های عصبی در مراحل اولیه ایفا می‌کنند، استفاده می‌کند.

ابداع کلاهی که در ۱۰ دقیقه ابتلا به آلزایمر را تشخیص می‌دهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دیلی‌میل نوشت: یک اسکنر مغزی در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ رونمایی شده که قادر به بررسی مغز ظرف تنها ۱۰ دقیقه است.

اسکنر مغز "iMediSync" که به شکل یک کلاه ایمنی طراحی شده و دارای حسگرهای نوار مغزی است در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۲ رونمایی شد. این اسکنر از الگوریتم‌های یادگیری عمیق هوش مصنوعی برای ارزیابی وضعیت مغز و اختلالات و تشخیص اولیه مواردی که نقش مهمی در کشف بیماری‌های عصبی در مراحل اولیه ایفا می‌کنند، استفاده می‌کند.

اسکن مغز در عرض ۱۰ دقیقه با یک کلاه

این کلاه در نتیجه‌ی ۱۰ سال تحقیق و آزمایش بالینی ساخته شده است. شرکت‌کنندگان CES می‌توانند با استفاده از آن یک گزارش کامل از نوار مغزی خود دریافت کنند. در عرض تنها ۱۰ دقیقه اولین نشانه‌های چندین مشکل روانی و اختلال مغزی که توسط روش‌های مرسوم قابل تشخیص نیستند مانند آلزایمر توسط این کلاه مورد بررسی قرار می‌گیرد. شرکت "iMediSync" گامی در جهت تبدیل شدن به رهبر حوزه پزشکی از راه دور و پزشکی هوش مصنوعی برمی‌دارد.

اسکن مغز در عرض ۱۰ دقیقه با یک کلاه

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید