امروز اعلام شد که تست پی سی آر لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن منفی شده و او به پاریس باز خواهد گشت.

حضور مسی در تمرینات پاری سن ژرمن از فردا

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، سه روز پیش باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این باشگاه در جریان سفر به سرزمین مادری خود به بیماری کرونا مبتلا شده و به همین علت چند روزی قادر به شرکت در تمرینات این تیم نخواهد بود.

لیونل مسی در طول سفر خود به آرژانتین در چندین جشن از جمله در مهمانی سال نو که در آن از پالاسیو برای اجرای برنامه دعوت شده بود، شرکت کرد. برخی کاربران در شبکه های اجتماعی مدعی شدند لیونل مسی بعد از ملاقات با پالاسیو به بیماری کرونا مبتلا شده و به همین علت به این دی‌جی آرژانتینی حمله کرده اند. اما او با انتشار پستی در صفحه خود تاکید کرد به کرونا مبتلا نیست و نقشی در رخ دادن این اتفاق نداشته است.

در هر صورت امروز اعلام شد که تست پی سی آر مسی منفی شده و او به پاریس باز خواهد گشت. او تا ساعاتی دیگر روساریو را به مقصد پاریس ترک می کند و از فردا می تواند به تمرینات تیمش اضافه شود تا برای بازی حساس یکشنبه برابر لیون حود را مهیا کند. مسی به دلیل ابتلا به کرونا بازی جام حذفی برابر وانس را از دست داد هرچند که پاریسی ها به راحتی با ۴ گل پیروز شدند.

با بازگشت مسی تنها نیمار است که همچنان در برزیل تعطیلات زمستانی را پشت سر می گذارد. او مصدوم است و با اجازه باشگاه همچنان در برزیل به سر می برد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید