یک نوزاد تازه متولد شده، که در اواسط پرواز در سرویس بهداشتی هواپیما به دنیا آمده بود، در سطل زباله رها شد.

ماجرای پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده در سطل زباله سرویس بهداشتی هواپیما چیست؟ + جزییات

به گزارش سلام نو، انتخاب به نقل از نیویورک پست نوشت: نوزاد تازه متولد شده، که در اواسط پرواز در سرویس بهداشتی هواپیما به دنیا آمده بود، در سطل زباله رها شد.

مقامات فرودگاه بین المللی Sir Seewoosagur Ramgoolam نوزاد را در جریان یک بازرسی معمول گمرکی پیدا کردند.

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و به سرعت، یک زن ۲۰ ساله به عنوان مادر نوزاد دستگیر شد. این زن در ابتدا انکار کرد که مادر نوزادی است که در پرواز هواپیما از ماداگاسکار به پورت لوئیس پایتخت موریس، پیدا شده بود.

اما پس از آن که این مادر ناشناس ماداگاسکاری تحت معاینه پزشکی قرار گرفت، تأیید شد که او به تازگی یک نوزاد به دنیا آورده است.

ماجرای پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده در سطل زباله سرویس بهداشتی هواپیما چیست؟ + جزییات

 زن که با مجوز کار دو ساله وارد موریس شد، در بیمارستان محلی تحت نظر پلیس قرار گرفته است، جایی که گفته می‌شود او و پسرش در آنجا وضعیت خوبی دارند.

پیش بینی می‌شود که او به دلیل رها کردن نوزادش پس از مرخص شدن از بیمارستان متهم شود. گزارش‌های مربوط به نوزادان رها شده در هواپیما نادر است، حادثه مشابهی نیز در اکتبر ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، زمانی که همه مسافران زن هواپیمای قطر ایرویز به استرالیا پس از پیدا شدن نوزادی در سرویس بهداشتی در فرودگاه، مجبور به انجام معاینات واژینال شدند.

این حادثه در فرودگاه حمد خشم گسترده‌ای را پس از آن برانگیخت که این زنان، معاینات خود را تجاوز دولتی توصیف کردند. این کشور بعداً بابت این جستجوها عذرخواهی کرد و متعهد شد که "ایمنی و امنیت" مسافران آینده را تضمین کند و یک افسر پلیس فرودگاه به حبس تعلیقی محکوم شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید