عزیزی‌خادم، رییس فدارسیون فوتبال گفت: هدایت تیم ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ است و حتما فدراسیون فوتبال از کادر مربی‌گری تیم ملی تمام‌قد حمایت خواهد کرد.

تاکید عزیزی‌خادم بر حمایت تمام‌قد از اسکوچیچ

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی گفت: این یک مساله درون خانوادگی و روابط کاری بین بازیکن و سرمربی است. این نگاه باید خانوادگی و پدرانه باشد. من مشکلی نمی‌بینم و امیدوارم مهدی طارمی در بازی با عراق حضور داشته باشد. البته هنوز اعتقاد داریم که مهم‌ترین اصل در فدراسیون فوتبال نظم و انضباط است.

او همچنین درباره ادامه کار اسکوچیچ و حضورش در جام جهانی گفت: بازی‌ها هنوز به پایان نرسیده و تا نهم فروردین ادامه دارد. به همین دلیل آقای اسکوچیچ با قدرت دارد کارش را انجام می‌دهد و نگاه فدراسیون هم حمایتی است. هدایت تیم ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ است و حتما فدراسیون فوتبال از کادر مربی‌گری تیم ملی تمام قد حمایت خواهد کرد. ان‌شاءالله بازی‌ها به پایان برسد و مردم ایران جشن صعود بگیرند.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: زمان کافی را در این خصوص داریم و مهم این است که برای جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم اما چیزی که در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود دارد، آرامش و پرهیز از التهاب است. با اینکه یکی از سخت ترین شرایط را داشتیم اما یکی از کم حاشیه‌ترین تیم‌های ملی فوتبال، همین تیم ملی است.

او همچنین عنوان کرد: سعی کردیم حاشیه‌ها را به حداقل برسانیم و امروز بحرانی نمی‌بینید و امیدوارم همه با هم جشن صعود بگیریم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید