پاسخ منابع داخلی به ایمیلی که از سوی گلدن گلوب ارسال شده این است که هیچ چهره‌ای حاضر به شرکت در مراسم امسال انجمن مطبوعات خارجی هالیوود نشده است.

عدم حضور چهره‌های مشهور در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۲

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از ورایتی نوشت: مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۲ که ۹ ژانویه برگزار می‌شود بدون حضور هیچ چهره مشهوری شکل می‌گیرد.

یک کپی از ایمیلی که از سوی گلدن گلوب برای چندین آژانس تبلیغاتی چهره‌های مشهور ارسال شده نشان می‌دهد آنها در تلاش هستند ببینند چه چهره‌هایی در مراسم امسال شرکت می‌کنند و پاسخ منابع داخلی این است که هیچ چهره‌ای حاضر به شرکت در مراسم امسال انجمن مطبوعات خارجی هالیوود نشده است.

گلدن گلوب تاکید کرده که با یک برنامه کوچک در ۹ ژانویه به بهترین اجراهای تلویزیونی و سینما در سال ۲۰۲۱ جایزه می‌دهد و در عین حال از خلاقان در سراسر صنعت تجلیل می‌کند و همچنان به حمایت مالی و سرمایه گذاری در ایده‌های خلاق برای آینده صنعت می‌پردازد.

هنوز جزییاتی از نحوه معرفی برندگان امسال یا محل برگزاری گلدن گلوب اعلام نشده است. در ایمیل برگزار کنندگان این مراسم آمده است که این رویداد با مهمانان محدودی برگزار می‌شود و پروتکل‌های سختگیرانه کووید شامل واکسیناسیون کامل و تست منفی پی‌سی‌آر از ضروریات حضور خواهد بود.

امسال هلن هوپ رییس این سازمان و اسنوپ داگ خواننده نامزدهای دریافت این جوایز را در یک برنامه پخش زنده در صفحه یوتیوب در ۱۳ دسامبر اعلام کردند.

این در حالی است که ان‌بی‌سی که هر سال برنامه این مراسم را پخش می‌کرد این برنامه را لغو کرده و دلیل آن هم عدم تنوع در اعضای این انجمن و شیوه‌های غیراخلاقی مالی حاکم بر آن بود. گلدن گلوب از آن زمان سعی کرد تا با افزودن ۲۱ عضو جدید ثابت کند در تلاش است تا تنوع اعضا را مورد توجه قرار دهد و آیین‌نامه‌های جدید برای مسایل مالی و دریافت هدایا تصویب کرد اما به نظر می‌رسد هیچیک این موارد از نظر چهره‌های حاضر در صنعت سرگرمی آمریکا کافی نبوده‌اند.

گلدن گلوب هنوز درباره عدم پذیرش چهره‌های مشهور برای شرکت در مراسم امسال اظهار نظری نکرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید