تاتو خط چشم نوعی تاتو زیبایی است که اغلب از آن عنوان خط چشم نیز یاد می شود که در مراکز آرایش دائم انجام می شود. تاتو روی خط چشم یا مژه ها انجام می شود و می تواند به عنوان خط چشم ظریف، نازک یا متوسط ​​تا ضخیم استفاده شود.

محبوب ترین  روش های آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن

آرایش دائمی در واقع مجموعه ای از "خالکوبی های آرایشی" است، به این فرآیند معمولا میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود. اکثر افراد برای رهایی از دردسرهای آرایش روزانه و صرفه جویی در زمان این کار را انجام می دهند.

بسیاری از افراد به دلیل حساسیت پوست صورتشان به انواع لوازم آرایش یا شرکت در فعالیت های ورزشی فعال به طور منظم به آرایش دائم علاقه مند می شوند. این افراد دیگر نیازی به نگرانی در مورد پاک شدن آرایش با عرق کردن در هنگام انجام فعالیت های ورزشی خود، اعم از دوچرخه سواری، تنیس، فوتبال، یا لذت بردن از ایروبیک ندارند.

محبوب ترین انواع آرایش دائمی صورت شامل میکروبلیدینگ ابرو، تاتو رژ لب و تاتو خط چشم می شود. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از انجام آرایش دائمی بگیرید بهتر است مواردی را که در ادامه این مطلب ارائه شده را بررسی نمایید.

میکروبلیدینگ ابرو

اگر موهای ابروهای خود را از دست داده اید و ممکن است بخواهید میکروبلیدینگ ابرو را امتحان کنید . اگر می خواهید ابروهایتان پرتر و زیباتر به نظر برسند، میکروبلیدینگ یکی ازبهترین گزینه است. این یک جایگزین نیمه دائمی برای استفاده از لوازم آرایش، مانند ژل ابرو یا مداد ابرو است.

محبوب ترین  روش های آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن

 در طول یک جلسه میکروبلیدینگ، یک تکنسین از یک ابزار مخصوص برای ایجاد برش های ریز در پوست استفاده می کند. این ابزار از چندین سوزن متصل به یک دسته تشکیل شده است. تکنسین رنگدانه را در برش ها وارد می کند و ظاهر موهای ابرو را ایجاد می کند. رنگ استفاده شده به انتخاب شما بستگی دارد.

· تکنیک میکرویلیدینگ :  رنگدانه به شکل دستی و برش های مو مانند فشار داده می شود تا ابروها را پر و یا حالت دهند.

· زمان موردنیاز: ۲ تا ۳ ساعت برای اولین جلسه با در نظر گرفت زمان لازم برای بی حسی

· مراحل بهبود میکروبلیدینگ ابرو :  پوسته پوسته شدن به مدت یک هفته تا ۱۰ روز

· مراقبت های بعدی :  ناحیه را کاملاً خشک نگه دارید و به مدت یک هفته هیچ فشاری وارد نکنید

· هزینه میکروبلیدینگ :

· ماندگاری نتایج : بین ۱ تا ۳ سال ماندگاری دارد

· عوارض احتمالی :  خطوط مبهم، محو شدن زودرس رنگدانه، عفونت، واکنش آلرژیک، اسکار، گرانولوم (برجستگی های التهابی اطراف رنگدانه)

· بهترین کاندید میکروبلیدینگ : فردی با ابروهای نازک یا تکه تکه که به دنبال ظاهری پرتر با موهای طبیعی است.

تاتو خط چشم

تاتو خط چشم نوعی تاتو زیبایی است که اغلب از آن عنوان خط چشم نیز یاد می شود که در مراکز آرایش دائم انجام می شود. تاتو روی خط چشم یا مژه ها انجام می شود و می تواند به عنوان خط چشم ظریف، نازک یا متوسط ​​تا ضخیم استفاده شود.

در تاتو خط چشم  از ابزارهای تخصصی برای همگام سازی طراحی خط چشم متناسب با حالت چشمان شما انجام می شود.  بنابراین جای نگرانی در مورد تطابق مدل خط چشم  با صورت  و چشمان وجود ندارد.

محبوب ترین  روش های آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن

اما اگر  مایل باشید می‌توانید پس از دو سال رنگ مشکی تاتو خود را تمدید کنید تا مانند روز اول خط چشمی زیبا و خیره کننده داشته باشید.

رنگدانه مورد استفاده در تاتو خط چشم روی لایه اول پوست قرار می گیرد. رنگدانه برای همیشه در پوست باقی می ماند ، اما رنگ آن طوری طراحی شده است که با گذشت زمان محو شود ، از این رو “آرایش نیمه دائمی” نامیده می شود.ماندگاری این روش به طور متوسط ۲ سال است اما می‌توانید پس از دو سال رنگ تاتو خود را ترمیم کنید و مانند روز اول خط چشمی زیبا و خیره کننده داشته باشید.

· تکنیک : رنگدانه با دست در بالای خط مژه قرار می گیرد تا شبیه مداد چشم یا خط چشم مایع باشد، با یا بدون گوشه بالدار.

· مدت زمان : ۱ تا ۲ ساعت برای اولین جلسه

· روند بهبودی : تورم جزئی، مقداری پوسته پوسته شدن به مدت یک هفته تا ۱۰ روز

· محدودیت ها : بدون آرایش، محل را کاملا خشک نگه دارید و به مدت یک هفته فشار وارد نکنید

· نتایج : بین ۱ تا ۳ سال ماندگاری دارد

· خطرات : خطوط مبهم، محو شدن زودرس رنگدانه ها، ریزش مژه، عفونت، واکنش آلرژیک، اسکار، گرانولوم

· بهترین کاندید : افرادی  که روزانه خط چشم می زند و می خواهد راه حل دائمی داشته باشند.

تاتو رژ لب

تاتو رژ لب  یکی از روش های آرایش دائمی است که برای خوش فرم کردن لب های باریک و رنگ دهی به لب های بی رنگ بکار می رود. این روش  زیبایی  مناسب افرادی است که می خواهند لب هایشان رنگ زیبایی داشته باشد. نتیجه بسیار طبیعی و خوشایندی را به وجود می آورد و لب ها را به طرز زیبایی خوش فرم می سازد. در این روش از دستگاه میکروپیگمنتیشن که  صدها سوراخ کوچک در دقیقه روی لب ایجاد می کند لایه ای از رنگ را وارد این منافذ می کند  و رنگ و ظاهر لب ها را تغییر پیدا می کند. پس از انجام تاتوی رژ لب و بهبود آن ، شما لب هایی با حالت، حجم ، و به طور کلی ظاهری طبیعی و زیبا خواهید داشت . به طور کلی ، تاتو رژ لب  می تواند  تا ۳ سال ماندگاری داشته باشد، اگرچه سبک زندگی شما تعیین می کند که چه مدت دوام داشته باشد

محبوب ترین  روش های آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن

· تکنیک : که رژ لب دائمی یا رژگونه لب نیز نامیده می شود، رنگدانه در کل ناحیه لب کاشته می شود.

· زمان مورد نیاز : ۲ تا ۳ ساعت برای اولین درمان

· بهبود :  پوسته پوسته شدن به مدت یک هفته تا ۱۰ روز

· محدودیت ها : ناحیه را کاملاً خشک نگه دارید و به مدت یک هفته هیچ فشاری وارد نکنید

· ماندگاری نتایج : بین ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارد

· خطرات : خطوط مبهم، محو شدن زودرس رنگدانه ها، عفونت، واکنش آلرژیک، اسکار، گرانولوم، تشدید تبخال

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید