ثبت نام آقایان مجرد در این طرح جنبه حقوقی دارد و باید در هنگام تحویل واحد متاهل باشند؛ چراکه این فرصت برای کسانی است که مساله نداشتن مسکن مانع ازدواج آنها شده است.

کاهش سن ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن به ۲۳ سال / زمان آغاز ثبت‌نام مجردها رسما اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون مسکن و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام مردان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن از هفته آینده شروع می‌شود و سن ثبت نام کنندگان هم از ۲۵ سال به ۲۳ سال کاهش یافته است.

محمود محمودزاده افزود: ثبت نام مردان مجرد از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و سن ثبت نام کنندگان هم از ۲۵ سال به ۲۳ سال کاهش یافته است.

به گفته وی ثبت نام کنندگان مجرد در این طرح باید در هنگام تحویل واحد طبق فرم تعهد، متاهل باشند؛ در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز برای متقاضیان محاسبه می شود.

محمودزاده بیان کرد: ثبت نام آقایان مجرد در این طرح جنبه حقوقی دارد و باید در هنگام تحویل واحد متاهل باشند؛ چراکه این فرصت برای کسانی است که مساله نداشتن مسکن مانع ازدواج آنها شده است.

مهلت ثبت نام در نهضت ملی مسکن در ۴۶۰ شهر امروز ساعت ۲۴ به اتمام می رسد و پیش از این هم اعلام شده بود، ثبت نام آقایان مجرد بالای ۲۵ سال در نهضت ملی مسکن پس از ۱۵ دی ماه آغاز می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید