علیرضا بهبودی، کاپیتان فصل گذشته فولاد سیرجان درباره ناپدید شدن کاپ قهرمانی گفت: باورش سخت است که ما هنوز کاپ و مدال قهرمانی فصل قبل را نگرفتیم. در سالن که بعد از قهرمانی به ما چیزی ندادند و گفتند بعدا می خواهیم مراسمی در شان شما برگزار کنیم.

ماجرای ناپدید شدن کاپ قهرمانی لیگ والیبال چیست؟ + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، در حالی که در لیگ برتر والیبال سال ۹۹ تیم فولاد سیرجان موفق شد برای نخستین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند، گویا هنوز مراسم اهدای کاپ و مدال برای بازیکنان و مربیان این تیم برگزار نشده است!


علیرضا بهبودی، کاپیتان فصل گذشته فولاد سیرجان در این باره  گفت: باورش سخت است که ما هنوز کاپ و مدال قهرمانی فصل قبل را نگرفتیم. در سالن که بعد از قهرمانی به ما چیزی ندادند و گفتند بعدا می خواهیم مراسمی در شان شما برگزار کنیم. به بهانه کرونا مراسم را هم عقب انداختند، اما الان که چند ماه از لیگ ۱۴۰۰ هم می گذرد، هنوز خبری از برگزاری این مراسم نیست. 


وی افزود: واقعا عجیب است. ۱۰ سال دیگر اگر به من کسی گفتم که سال ۹۹ قهرمان لیگ شدم و گفت چه مدرکی داری، واقعا چه باید بگویم؟ باشگاه فولاد سیرجان نیز همینطور. آن ها برای اولین بار قهرمان ایران شدند و قطعا دوست داشتند جشن قهرمانی داشته باشند. اصلا مزه قهرمانی به همین است که در همان لحظه مدال و کاپ به ورزشکاران اهدا شود. 

ماجرای ناپدید شدن کاپ قهرمانی لیگ والیبال چیست؟


پاسور باتجربه والیبال ایران که با فولاد سیرجان قهرمان آسیا هم شد، گفت: چطور برای لیگ دختران مراسم گرفتند؟ چطور بسکتبال، هندبال و فوتبال توانستند کاپ و مدال را در شرایط کرونا به ورزشکاران اهدا کنند؟ 


بهبودی در پایان با اشاره به وضعیت لیگ والیبال در فصل جدید عنوان کرد: چرا اصرار داریم که لیگ ما حتما در اسفند تمام شود؟ ما از مریوان آمدیم و فردا در ارومیه بازی داریم. دوباره باید به رامسر برویم و چهارشنبه هفته بعد دوباره در ارومیه بازی داریم! به نظرتان بازیکنان در این وضعیت مصدوم نمی شوند؟ همه این کارها را می کنیم تا لیگ قبل از عید تمام شود و بعد بازیکنان ملی پوش ما دو هفته به تعطیلات بروند و با بدن های ناآماده به اردوی تیم ملی وارد شوند. لیگ ما هم باید مثل تمام دنیا تا اواخر فروردین طول بکشد چون در نهایت لژیونرها که اواسط اردیبهشت به تیم اضافه شوند. به نظرم باید کسی برای والیبال تصمیم بگیرد که خودش این شرایط را درک کرده باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید