۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
کد خبر: 55322907

این یکی از متمایزترین سبک‌های فرش٬ فرش دستباف است که فرهنگ سنتی ایران را با مدرنیته ترکیب می‌کند. در نتیجه مراقبت و شستشوی فرش‌های دستباف مراقبت و حساسیت بیشتری می طلبد.

شستشوی فرش دستبافت

 تمیز کردن کامل این فرش ها به دلیل مقدار زیادی گرد و غبار به الیاف فرش بی تاثیر است. در نتیجه ، ترجیح داده می شود که آن را توسط یک مرکز شستشوی فرش تمیز کنید.

برای اطلاع بیشتر از قالیشویی متعهد و منضبط برای شستشوی فرش دستباف در تهران می توانید با قالیشویی صمیم تماس بگیرید.

ثبت سفارش آنلاین  ۲۲۱۱۱۵۵۰-۰۲۱

روش صحیح  شستشوی فرش دستباف

باید بدانید که شستشوی فرش دستباف بسیار کار حساسی است و نیاز به افرادی با تجربه دارد ز این رو در قالیشویی صمیم شستشوی فرش های دستباف به صورت سنتی انجام میشه و مهمترین امر در این این شستشو تجربه استاد کار این کار است که  نیاز به تجربه در شستشوی  این مدل از فرش ها را دارد.

قالیشویی صمیم با استفاده از کادر حرفه ای و با تجربه به دلیل حفظ وضعیت فرش خیال مشتریان خود را از این جهت راحت کرده و شستشوی فرش شما رو تضمین میکند.

اولین مرحله در تمیز کردن فرش های دستباف ، گردگیری با دستگاه است. بعد ، پس از خیساندن فرش ها ، ماشین های شستشوی فرش که دارای شلاق های چرخان عظیمی هستند ، خاک را با چرخاندن آن از سطح فرش می شویند.

شستشو به صورت مرحله ای انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که همه مواد شوینده از فرش گرفته می شود و سپس فرش با استفاده از نیروی گریز از مرکز تولید شده توسط این دستگاه تخصصی آبگیری می شود.

با این حال ، اگر فرش دستباف شما تا حدودی پوسیده باشد ، دستگاه آبگیری با سرعت کمتری می چرخد. تثبیت کننده ها روی فرش هایی استفاده می شوند که مستعد تغییر رنگ پس از شستشو هستند.

رنگ های قاطی شده را در شستشوی فرش های دستباف

مهمترین جنبه این است که یک قالیشویی مناسب انتخاب کنید تا از پخش شدن رنگهای طبیعی استفاده شده در فرش دستباف جلوگیری شود.

کارخانه قالیشویی صمیم وظیفه تضمین سلامت فرش دستباف در حین شستشو و ترمیم هرگونه آسیب به فرش را بر عهده دارد.

پس از تمیز کردن فرش های دستباف ، یک قالیشویی حرفه ای از فرایند قلمزنی برای پاک کردن لکه های رنگی استفاده می کند.

برای جلوگیری از تکثیر حشرات خطرناک مانند بید ، مهم است که فرش های دستباف را به موقع در خشک کن لوله ای قرار داده و سریع خشک شوند.

ماشین های شستشوی فرش امروزی شامل برس های دایره ای بزرگی هستند که لکه های تیره و کثیف فرش را در حین شستشوی معمولی به آرامی از بین می برند و با جریان دایره ای آب درون فرش ، آب از محفظه استوانه ای خارج می شود.

علاوه بر این ، این  قالیشویی  مجهز به سیستم حرارتی می باشد تا خنک شدن هرچه سریعتر قالی حتی بدون ایجاد بوی بد حاصل از رطوبت انجام شود.

شستشوی فرش دستباف با قیمت مناسب

نرخ اتحادیه برای شستشوی فرش های دستباف در هر متر با استفاده از آب و تاید مشخص است ، اما همانطور که قبلاً اشاره شد ، شستشوی فرش های دستباف بسیار ظریف است و اغلب با  تاید قابل شستشو نیست ، بنابراین استفاده از محصولات بهتر و سایر محصولات ضروری است. بنابراین ، قبل از ارجاع فرش به کارخانه ، متخصصان قالیشویی باید از فرش دستباف شما دیدن کنند ، قیمت ها را شخصاً توضیح دهند و قبل از برداشتن فرش برای تمیز کردن با شما موافقت کنند.

فرش های دستباف نیاز به ضمانت عدم عیب دارند ، بنابراین قبل از ارسال به کارخانه ، آنها را کاملاً بررسی کنید.

آیا شستن ایده خوبی برای فرش های دستباف است؟

خشک کردن فرش دستباف یک روش مفید برای شستشوی سریع و خشک کردن فرش در مواقع مهمانی است و ممکن است یکی از اقدامات خدمات شستشوی فرش در محل باشد.

اگر چه مقدار حذف لکه ها کمتر از شستشوی مکانیکی در کارخانه است ، اما با کاهش مصرف آب به صفر ، خطر خرابی فرش دستباف شما در آینده از بین می رود و مزیت دیگران این است که سریع فرش باشکوه خود را جلا دهید.

تمایز فرش دستباف و فرش ماشینی

پس از شستشوی فرش دستباف در قالیشویی ، به دلیل وجود الیاف طبیعی ، جذابیت بیشتری نسبت به فرش ماشینی دارد.

فرش های دستباف نیاز به توجه خاصی به جزئیاتی مانند نوع و رنگ الیاف دارند و از آنجایی که وزن بیشتری دارند ، شستشو آنها بطور قابل ملاحظه ای دشوارتر از فرش های ماشینی است.

برای جلوگیری از آسیب رساندن به کنف و الیاف طبیعی آن ، تمیز کردن فرش بسیار مهم است.

محلول شیمیایی اسپری شده روی فرش با یک برس مکانیکی توزیع می شود و سپس آلاینده ها با استفاده از جاروبرقی صنعتی از فرش خارج می شوند.

شستشوی فرش دستبافت

سایت قالیشویی صمیم.  https://samimcarpet.org

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید