محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط زندگی مردم در استانهای جنوبی کشور خوب نیست و حتما نیاز به توجهات جدی و آنی به زندگی روزمره مردم وجود دارد.

درخواست قالیباف برای رسیدگی جدی و فوری به مناطق سیل‌زده کشور

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی آب و فاضلاب کشور گفت: سیل روزهای گذشته در مناطق غربی و جنوبی کشور مردم را دچار مشکلات فراوانی کرده است. با توجه به پیش بینی که هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، جنوب کرمان لازم است این موضوع مورد توجه قرار گرفته و تمهیدات جدی اندیشیده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دیشب تا دیروقت پیگیر این موضوع بودیم. چرا که شرایط زندگی مردم در این مناطق خوب نیست و حتما نیاز به توجهات جدی و آنی به زندگی روز مره مردم وجود دارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم ستاد بحران کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر، وزارت نیرو و سایر دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند تا در این شرایط به هموطنان کمک شود. البته از اینکه باران آمده خوشحالیم ولی برای جبران آسیب دیدگی مردم امیدواریم توجه جدی و فوری انجام شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید