ستاد کرونا داشتن کارت واکسیناسیون را برای حضور در دانشگاه اجباری نکرده، بنابراین همان نتیجه پی سی آر منفی هم کفایت می‌کند..

داشتن کارت واکسن برای امتحانات حضوری دانشجویان الزامی شد

به گزارش سلام نو به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌هایی که امتحانات را به صورت حضوری برگزار می‌کنند، حتماً باید دانشجویان دارای کارت واکسیناسیون باشند.

خاکی صدیق با اشاره به برگزاری امتحانات پایان ترم افزود: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم با توجه به سویه اومیکرون درحال حاضر در اختیار خود دانشگاه‌هاست، اگر شرایط همین باشد ما هر دو نوع امتحانات حضوری و الکترونیکی را خواهیم داشت و در شهرهای مختلف با توجه به شرایط موجود امتحانات برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به اعلام آمادگی دانشگاه‌ها در این خصوص اظهار داشت: درحال حاضر تعدادی از دانشگاه‌ها اعلام کرده‌اند که امتحانات آن‌ها حضوری خواهد بود و تعداد دیگری با توجه به شرایط اعلام کردند که به صورت الکترونیکی امتحانات را برگزار خواهند کرد.

خاکی صدیق افزود:، ولی باید تا شروع امتحانات صبر کرد، اگر شرایط به همین روال باشد ما هر دو نوع امتحانات حضوری و الکترونیکی را خواهیم داشت.

وی گفت: ستاد کرونا داشتن کارت واکسیناسیون را برای حضور در دانشگاه اجباری نکرده، بنابراین همان نتیجه پی سی آر منفی هم کفایت می‌کند..


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید