تیم عمران مدرن دستگاه بالابر ساختمانی را به صورت سفارشی تهیه و به دست مشتری می‌رساند. قطعاتی مانند گیبرکس در دستگاه‌ هایی که از عمران مدرن تهیه می‌کنید، از برند سفارشی سهند است.

فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی این امکان را به شما می‌دهد تا کیفیت و قیمت را با هم مقایسه کنید و خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید. در این راه می‌توانید از مشاوره مهندسان و متخصصان عمران مدرن نیز بهره‌مند شوید. لیست قیمت بالابر ساختمانی برای مقایسه قیمت‌ ها و برند ها همواره به روزرسانی می‌شود تا خرید برای شما آسان گردد. همچنین فروش بالابر ساختمانی محدود به برندهای موجود در بازار نخواهد بود. دستگاه‌ های بالابر به صورت سفارشی و اصلاح شده مطابق با نیاز مشتریان ارائه می‌شود و کمترین قیمت بازار به مشتریان اعلام می‌گردد. جهت استعلام انواع قیمت بالابر ساختمانی شامل قیمت بالابر ساختمانی تک فاز و سه فاز در فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن

بالابر های ساختمانی برای انتقال عمودی بار در کارگاه‌ های ساختمانی برای مصالح کمتر از یک تن استفاده می‌شود. آنچه در فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن ارائه می‌شود معمولا در ۶ دسته کلی جای می‌گیرد که به شرح ذیل است:

· بالابر ساختمانی ۱۵۰ کیلویی تک فاز

· بالابر ساختمانی ۳۰۰ کیلویی تک فاز

· بالابر ساختمانی ۳۰۰ کیلویی سه فاز

· بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی سه فاز

· بالابر ساختمانی ۷۰۰ کیلویی سه فاز

· بالابر ساختمانی ۱۰۰۰ کیلویی سه فاز

فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن ، علاوه‌ بر برترین برند های موجود در بازار ، به شما امکان انتخاب قطعات بالابر را به صورت جداگانه می‌دهد. حتی برخی از دستگاه‌ ها به صورت ارتقاء یافته مطابق با نیاز مشتری به فروش می‌رسد. همچنین تیم عمران مدرن تمامی قطعات مورد نیاز برای بالابر ساختمانی را از بهترین برند های ایران به دست شما می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی

فروشگاه اینترنتی قطعات بالابر ساختمانی

برای راه‌اندازی دستگاه بالابر ساختمانی به قطعات متعددی نیاز دارید. از اصلی‌ترین قطعه که موتور است تا گیربکس ، شاسی ، پایه ، قرقره و سیم بکسل می‌تواند بر کارکرد بالابر ساختمانی تاثیرگذار باشد. یک موتور قوی با گیربکس نامناسب عملا کارکرد خود را از دست می‌دهد. در صورتی که سیم بکسل استحکام کافی نداشته باشد خطرآفرین است و حتی قلاب متصل به بار باید با ظرفیت دستگاه هماهنگی داشته باشد. جهت استعلام انواع قیمت بالابر ساختمانی شامل قیمت بالابر ساختمانی تک فاز و سه فاز در فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

جدول انواع بالابر ساختمانی و قطعات

جدول ذیل راهنمای مناسبی برای خرید از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن ارائه می‌دهد. برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

ظرفیت بالابر

موتور بالابر

قدرت موتور

گیربکس حلزونی

سیم بکسل

ابعاد دهانه باکت

سایر ویژگی‌ها

۳۰۰ کیلویی

تک فاز

۳ اسب بخار

VF ۸۶

نمره ۸

۵۰ سانتی متر

موتور سه فاز بالابر ۳۰۰ کیلویی نیز موجود است.

۵۰۰ کیلویی

سه فاز

۵.۵ اسب بخار

VF ۱۱۰

نمره ۱۰

۶۰ سانتی متر

ترمز دار

۷۵۰ کیلویی

سه فاز

۷.۵ اسب بخار

VF ۱۳۰

نمره ۱۰ نتاب

۷۰ سانتی متر

وینچ قوی

۱۰۰۰ کیلویی

سه فاز

۱۰ اسب بخار

VF ۱۵۰-۱۸۵

نمره ۱۲ نتاب

۷۰ سانتی متر

وینچ و پایه قوی

موتور بالابر تک فاز تا چند کیلو بار جابجا می‌کند؟

موتور تک فاز معمولا برای انتقال بار از ۲۰۰ کیلوگرم تا ۳۵۰ کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود اما آمپر موتور و جنس بدنه موتور نیز در ظرفیت تاثیر دارد.

 برای مثال دینام موتوژن با آمپر پایین و بدنه آلومینیومی نهایتا تا ۲۵۰ کیلوگرم اجازه انتقال بار را به شما خواهد داد اما بالابر تک فاز الکو یوگوسلاوی با گیربکس ۸۶ و کیفیت بدنه و آمپر مناسب تا ۳۵۰ کیلوگرم اجازه حمل بار را می‌دهد.

خرید آنلاین لوازم جانبی و قطعات بالابر ساختمانی

برای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی نیاز است تا جزئیات متعددی را در مورد قطعات بالابر بدانید. در ادامه جزئیاتی از برخی قطعات بالابر ارائه شده که بهتر است پیش از خرید در نظر داشته باشید. جهت استعلام انواع قیمت بالابر ساختمانی شامل قیمت بالابر ساختمانی تک فاز و سه فاز در فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی

راهنمای خرید باکت بالابر ساختمانی

دستگاه بالابر ساختمانی بدون باکت ارائه می‌شود و باید این قطعه را به صورت جداگانه سفارش دهید. پیش از خرید باکت از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی لازم است نکات زیر را در نظر بگیرید:

· باکت با دهانه ۵۰ سانتی متر می‌تواند معادل یک فرغون بار را منتقل کند.

· باکت با دهانه ۶۰ سانتی متر می‌تواند معادل دو فرغون بار را منتقل کند.

· باکت بزرگتر را برای بالابر تک فاز کم ظرفیت استفاده نکنید.

· سرعت موتور معمولا ۳۰ دور در هر دقیقه است. یک دقیقه طول می‌کشد تا ۲۰ متر سیم بکسل تا ارتفاع مورد نظر بالا برود. داشتن دو باکت کمک می‌کند تا سرعت بارگیری افزایش پیدا کند زیرا نیازی نیست کارگر منتظر بازگشت باکت شود.

· دو گزینه ورق آهنی ۰.۸ و ۱.۵ سانتی متر برای ضخامت باکت پیش روی شما است.

· خرید باکت بالابر سطلی امکان حمل نخاله و مایعات را نیز فراهم می سازد.

پیش از خرید بالابر با مهندسان عمران مدرن مشورت کنید

پیش از خرید لازم است نوع و برند تمامی قطعات دستگاه بالابر ساختمانی را تعیین کنید. مشاوران عمران مدرن شما را در انتخاب بهترین قطعات بالابر ، یاری خواهند کرد. برخی از قطعات نیز به درخواست مهندسان فعال در حوزه ساختمان اصلاح شده و با کارکرد دستگاه انطباق بیشتری پیدا کرده تا عمر و کارایی بالابر افزایش پیدا کند. در ادامه لیستی از قطعات مورد نیاز برای بالابر ساختمانی ارائه شده است. برای سفارش از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی و مشاوره هر کدام از این قطعات از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی

خرید موتور از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی

اگر برای خرید الکتروموتور به فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی مراجعه کردید، برند های متنوعی را خواهید دید. بخش مهمی از این برند های بالابر ساختمانی ، ایرانی است و بخشی نیز مربوط به کشور چین است. در سال‌های گذشته الکتروموتور های یوگوسلاوی در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است که با نام الکو یوگوسلاوی شناخته می شود. بعدها این دینام با نام الکو اسلونی به فروش رفت. اما مدت زمان قابل توجهی است که موتور های اروپایی وارد بازار ایران نمی‌شود و در این میان افراد سودجو اقدام به فروش برند های تقلبی می‎‌کنند. آنچه امروز در بازار با نام الکو وجود دارد، در ایران تولید شده و با نام الکو آسیا تولید می‌شود که کیفیت قابل قبولی دارد. در ادامه با برخی برند های بالابر ساختمانی جهت خرید از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن ارائه می شود.

· موتور بالابر ساختمانی الکو آسیا

· موتور بالابر ساختمانی موتوژن (مهرژن)

· موتور بالابر ساختمانی سهند

· موتور بالابر ساختمانی زیمنس

خرید الکتروموتور از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی

دینام چینی را باید از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی که خوش نام و معتبر باشد، تهیه کنید تا جنس تقلبی به دست شما نرسد. موتور کایجیلی و تاپیتال محبوبیت بالایی دارند. تامین موتور های اصل و با کیفیت چینی را به تیم عمران مدرن بسپارید.

· الکتروموتور بالابر ساختمانی تاپیتال (Top ITAL)

· الکتروموتور بالابر ساختمانی استریم (STREAM)

· الکتروموتور بالابر ساختمانی کایجیلی (Kaijieli)

· الکتروموتور بالابر ساختمانی ارسم (ERCEM GUANGLU)

· الکتروموتور بالابر ساختمانی آر ام پی (RMP)

فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی سفارشی

تیم عمران مدرن دستگاه بالابر ساختمانی را به صورت سفارشی تهیه و به دست مشتری می‌رساند. قطعاتی مانند گیبرکس در دستگاه‌ هایی که از عمران مدرن تهیه می‌کنید، از برند سفارشی سهند است. دنده ‌ها و قطعات این گیبرکس به نحوی بهبود یافته که فشار کمتری به موتور تحمیل شود. از طرفی دستگاه‌ هایی که از فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن تهیه می‌کنید، ابعاد شاسی ۲.۲۵ در ۱.۴۵ متری دارد که بزرگتر از نمونه‎‌های مشابه بازار است و پایداری و کارکرد بهتر را تضمین می‌کند.

جهت استعلام انواع قیمت بالابر ساختمانی شامل قیمت بالابر ساختمانی تک فاز و سه فاز در فروشگاه اینترنتی بالابر ساختمانی عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محدثه محمدی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    من از فروشگاه اینترنتی عمران مدرن بالابر تهیه کردم با قیمت بسیار منصفانه و حمل مناسب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید