ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون که به کشور ترکیه مهاجرت کرده است، عکس جدیدی را این بار با پوشش عجیب تر خودش منتشر کرد.

تصاویر عجیب از ریحانه پارسا در ترکیه | خالکوبی های عجیب بدن خانم بازیگر سوژه شد! / عکس

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود ریحانه پارسا به ترکیه ماجرت کرد ریحانه پارسا حواشی زیادی  در فضای مجازی دارد ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا عکس جدیدی از خود را منتشر کرد.

 ریحانه پارسا عکس جدیدی از خود را منتشر کرد. او هر روز فعالیت بسیاری در اینستاگرام و دیگر فضای مجازی دارد و سعی می کند با ظاهر عجیب خود فالوور جذب کند.

ریحانه پارسا

تتوی دست ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که برای دیده شدن تقریبا دست به هر کاری زده است در اقدامی عجیب روی انگشتان دستش حرف های یک فحش بد را خالکوبی کرد که ما سانسورش کردیم.

ریحانه پارسا

یکی از ترفندهای پیج ها برای دیده شدن و تبلیغ کردن این است که یک پیام ساختگی یا بعضا واقعی از فالوورها که درخواستی دارد منتشر می کنند.

مثلا می گویند « تو کدام آرایشگاه می روی که انقدر موهایت خوب است؟» یا «لباس هایت را از کجا می خری؟» به گزارش وقت صبح سلبریتی مورد نظر هم ظاهرا پاسخش را در استوری می دهد.

این قضیه محدود به سلبریتی ها هم نیست و حتی چهره هایی که به عنوان کارشناس سیاسی و خبرنگار هم خود را معرفی می کنند از این ترفند فیک برای تبلیغات استفاده می کنند.

خنده دار است که مثلا کسی که خود را تحلیلگر سیاسی می نامد مثلا می گوید «دختر عمه جان این شیرینی ها را برای تولدم فرستاده» و پیجش را معرفی می کند.

تبلیغات عیب نیست اما دروغ کار درستی نیست و می توان مستقیما گفت اینها آگهی است.

فیلم گشت‌ ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است.

 ریحانه پارسا که مدتی پیش به تعریف و تمجید از سعید سهیلی پرداخته بود و گفته بود اگر فقط یک مرد در سینمای ایران باشد او کسی نیست جز آقا سعید خان سهیلی گویا به یکباره نظرش کلاً عوض شد!

ریحانه پارسا

ریحانه روز گذشته استوری منتشر کرد و از عوامل گشت ارشاد سه علی الخصوص تهیه کننده اش محمد شایسته انتقاد کرد و نوشت: اون فیلیمی که همه جا از فروش بالاش صحبته و هنوز دستمزد قرارداد منو نداده من توقعی از سود فروش ندارم ...یک درصد اگه به خاطر حضور من دارید می رید فیلم رو ببینید بدونید که هیچی از اون فیلم به من نمی رسه...حتی حق خودم...بعد این آقا (محمد شایسته) داره پول پارو می کنه....

ریحانه پارسا

سواستفاده گشت ارشادی ها از ریحانه پارسا برای فروش فیلم!

گشت‌ ارشاد ۳ از این بحران کرونا و احتیاج سینما به فیلم‌های پرفروش و البته نیاز مردم غمگین و خسته از روزگار کرونایی، نهایت استفاده یا بهتر بگوییم سوءاستفاده را کرد و برای خنده گرفتن از تماشاگر، به چه خط قرمزهایی که متوسل نشد؛ از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی‌اش با عباس‌آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم خوردن مراسم عروسی و زندان‌رفتن عباس را فراهم می‌کند.

 البته همه این تاخت و تاز و قصه‌گویی پرزرق و برق و فانتزی اولیه، صرفا توجیهی برای حضور نداشتن حمید فرخ‌نژاد در قسمت سوم گشت‌ارشاد است و بس و ارزش کاربردی در قصه ندارد

اما فکر نکنید که عبور گشت‌ارشاد ۳ صرفا به خیالپردازی با کیم کارداشیان محدود می‌شود، نه.

ریحانه پارسا

بازیگران گشت ارشاد ۳

در فیلم گشت ارشاد ۳، هنرپیشه های مشهوری از جمله امیر جعفری , ساعد سهیلی , پولاد کیمیایی , ریحانه پارسا , بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا و… حضور دارند.

فیلم جدید گشت ۳ که در ژانر طنز تهیه شده است؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

گشت ارشاد 3

حال در این روزها کلیپی از یکی از سکانس های این فیلم کمدی پخش شده است که در آن امیر جعفری شوخی بامزه و جالبی را با نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا و زلال احکام شبکه انجام می دهد که همین دست مایه طنز کاربران شده است. در این میان همین مجری نیز به این سکانس واکنش نشان داده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید