بنابراین اولین نکته در خرید فلزیاب ارزان و قوی، شناخت انواع فلزیاب است که به شما کمک می‌کند قابلیت و کارایی هر دستگاه را به تفکیک بررسی کرده و در نهایت دستگاهی متناسب با نیاز خود خریداری کنید که البته چنین خریدی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فلزیاب ارزان و قوی با عمق‌زنی بالا

خرید فلزیاب ارزان و قوی

اگر شما هم به دنبال گنج هستید یا می‌خواهید به کاوشگران زمین شناسی بپیوندید، قبل از هر چیز به یک فلزیاب احتیاج دارید. فلزیاب‌ها در انواع پیشرفته‌ای طراحی می‌شوند و کارکردهای مختلفی دارند؛ اما آنچه برای هر فردی در گام اول اهمیت دارد، این است که چگونه می‌توان فلزیاب ارزان و قوی خریداری کرد؟!

در زمان خرید فلزیاب باید توجه داشته باشید که ما با عوامل و فاکتورهای گوناگونی مواجه هستیم تا کارایی فلزیاب به دقت بررسی گردد؛ اما از نظر اقتصادی با توجه به آنکه پروژه‌های عملیاتی و زمین شناسی به خودی خود هزینه‌بر هستند، لازم است با خرید فلزیاب ارزان و قوی مدیریت بهتری روی هزینه‌ها داشت.

فلزیاب‌ها معمولا در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و از نظر کارایی همگی بر اساس نیروی مغناطیسی کار می‌کنند؛ اما با توجه به آنکه دیسک به کار رفته در ساختار فلزیاب‌های مختلف با قدرت‌های متفاوتی انتخاب می‌شود، هر یک از این ابزار در بررسی عمق‌های گوناگون، متفاوت عمل می‌کنند به عنوان مثال فلزیاب VLF تا عمق یک متری پاسخگو می‌باشد و این در حالی است که فلزیاب‌های قوی‌تر تا عمق‌های ۷ متر را هم بررسی می‌کنند.

با این تعابیر در زمان خرید فلزیاب ارزان و قوی باید در گام نخست به حداکثر عمقی که فلزیاب می‌تواند بررسی کند، توجه داشته باشید و اگر علاقمند به خرید فلزیاب با عمق ۵ متر هستید، بهتر است در همان وهله اول به سراغ مدل‌های پرقدرت بروید و از یک متخصص کمک بگیرید. در اینجا شاید بگویید که خرید فلزیاب با عمق ۵ متر و حتی بالاتر قطعا با قیمت گزافی همراه است؛ اما اگر با یک کارشناس مشورت کنید یا از فروشندگان معتبر درخواست خرید داشته باشید، قطعا می‌توانید فلزیاب قدرتمندی با قیمت مقرون به‌صرفه تهیه کنید.

فلزیاب ارزان و قوی
فلزیاب ارزان و قوی

شناخت انواع فلزیاب برای خرید اقتصادی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند در هنگام خرید فلزیاب ارزان و قوی به شما کمک کند، شناخت انواع فلزیاب است. با این جمله شاید تصور کنید یک لیست جامع از فلزیاب‌های ارزان و قدرتمند وجود دارد که شما می‌توانید به وسیله آن فلزیاب مناسب با بودجه خود را خریداری کنید؛ اما خیر چنین نیست!

همان‌طور که اشاره شد فلزیاب‌ها در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و این طبقه‌بندی بیشتر بر اساس نوع تجهیزات، سیستم عملکردی دستگاه فلزیاب، نوع دیسک، قدرت عمق‌زنی دستگاه و ابعاد و ظاهر فلزیاب است. با این تعابیر دسته‌بندی فلزیاب می‌تواند کارایی آن را مشخص کند و لذا شما می‌توانید با شناخت انواع دستگاه‌های فلزیاب، تجهیز مورد نیاز خود را تهیه کرده و از آن در پروژه‌های خود به کاربردی‌ترین حالت ممکن استفاده کنید.

بنابراین اولین نکته در خرید فلزیاب ارزان و قوی، شناخت انواع فلزیاب است که به شما کمک می‌کند قابلیت و کارایی هر دستگاه را به تفکیک بررسی کرده و در نهایت دستگاهی متناسب با نیاز خود خریداری کنید که البته چنین خریدی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

با این تفاسیر به عنوان یک نکته کلیدی و آموزشی شاید بهتر باشد، به معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه های فلزیاب بپردازیم.

خرید فلزیاب ارزان و قوی
خرید فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب ارزان و قوی را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید فلزیاب ارزان و قوی بهترین راه مراجعه به فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر است. در واقع خرید از فروشندگان معتبر در عین اینکه به تضمین کیفیت کالا کمک می کند و به شدت در انتخاب محصول کارآمد و با کیفیت موثر است، همچنین می‌تواند در کاهش قیمت نیز موثر باشد؛ اما شاید بپرسید چگونه این امکان وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت در خرید از فروشگاه‌های تخصصی معمولا کالاها با قیمت منصفانه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که این موضوع بیشتر دلایل بازاریابی دارد؛ اما در هر حال این اتفاق به نفع مشتری و خریدار است. در کنار قیمت مناسب لازم است یادآور شویم وقتی شما کالایی را بی‌واسطه و از نمایندگی خریداری می‌کنید، بی‌شک به کیفیت آن اطمینان دارید، چون آن را دقیقا از تولید کننده خریداری کرده‌اید؛ اما در خرید از شخص، مسئله کاملا متفاوت است، چرا که اطمینانی در خصوص کیفیت محصول وجود ندارد و ممکن است کالایی که به اسم محصول اصلی خریداری کرده‌اید، کاملا تقلبی باشد و در آینده ممکن است هزینه‌های گزافی را در زمینه تعمیر پرداخت کنید.

با این تعابیر توصیه می‌کنیم در هنگام خرید فلزیاب ارزان و قوی حتما به سراغ فروشندگان معتبر بروید. شرکت تخصصی ماوراء از جمله فروشندگان معتبر در زمینه خرید و فروش انواع دستگاه فلزیاب است. این شرکت محصولات و تجهیزات مختلفی را در این زمینه معرفی می‌کند و شما در این فروشگاه می‌توانید برترین مارک‌ها و برندهای جهانی را با تضمین کیفیت کالا خریداری کنید.

بنابراین اگر قصد دارید یک خرید کاملا باصرفه و پرسود داشته باشید، حتما محصولات شرکت ماوراء را امتحان کنید. این شرکت با فراهم آوردن خدمات فروش آنلاین امکان خرید غیرحضوری را نیز به منظور رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین شرکت ماوراء با ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان باتجربه خود در هر زمانی آماده پاسخگویی به سوالات شما است، بدین ترتیب می‌توانید از شماره‌های زیر برای برقراری ارتباط با گروه مشاورین استفاده کنید:

۰۹۱۲۲۶۵۲۱۷۱

۰۹۱۲۲۶۵۵۰۱۰

۰۲۶-۳۳۵۰۲۱۹۱

همچنین در کنار خرید غیرحضوری اگر قصد دارید از نزدیک محصولات را مشاهده کنید، می‌توانید به آدرس دفتر کرج – ۴۵ متری گلشهر – روبروی خیابان درختی - مرکز تجاری گلشهر– واحد  H۹ مراجعه کرده و پس از مشورت با کارشناسان شرکت و بررسی دقیق لوازم کالای مورد نظر خود را در قیمت مناسب خریداری نمایید.

فلزیاب ارزان و قوی از کجا بخریم؟
فلزیاب ارزان و قوی از کجا بخریم؟

معرفی فلزیابهای پرکاربرد

v فلزیاب ارزان و قوی vlf

در بررسی فلزیاب‌های مختلف، فلزیاب vlf  همواره به عنوان ارزان‌ترین دستگاه معرفی می‌شود. دستگاه‌های فلزیاب vlf به عنوان ساده‌ترین دستگاه‌ها, در عمق‌های یک متری بسیار پرکاربرد هستند، تجهیزات این دستگاه از دو کویل مجزا تشکیل شده و قدرت بالایی در تشخیص انواع فلزات و تفکیک آن‌ها دارد. این دستگاه قابلیت بالایی در کاوش‌های میدانی دارد؛ اما با توجه به آنکه قدرت عمق‌زنی بسیار پایینی دارد، اغلب آن را با عنوان فلزیاب تفریحی نیز معرفی می‌کنند.

v فلزیاب پالسی Pl

این فلزیاب نیز از دیگر دستگاه‌های پیشرفته پرقدرت و باکیفیت است که اغلب در عمق‌های بالای ۳ متر استفاده می‌شود. دستگاه های پالسی برخلاف فلزیاب vlf  از قدرت بالاتری برخوردار هستند و در پروژه‌های صنعتی، باستان‌ شناسی، زمین‌ شناسی و ... استفاده می‌شوند؛ اما توجه داشته باشید که این مدل از دستگاه‌های فلزیاب قدرت تفکیک فلزات را ندارند و ممکن است در حین کار شما را دچار سردرگمی کنند.

v فلزیابهای فرکانسی

فلزیاب‌های فرکانسی اگرچه در دسته فلزیاب ارزان و قوی قرار نمی‌گیرد و گاها ممکن است با قیمت‌های گزافی در بازار به فروش برسند؛ اما از نظر کارایی یکی از بهترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های طلایاب به شمار می‌آیند. دستگاه‌های فرکانسی بر اساس سیستم فرکانس جذبی و القایی کار می‌کنند و از نظر قدرت یکی از قوی‌ترین دستگاه‌ها در تشخیص و تفکیک انواع فلزات معرفی می‌شوند.

دستگاه‌های فلزیاب فرکانسی دارای انواع مختلفی هستند و معمولا در دو دسته بزرگ دستگاه‌های حرارتی و رادار دسته‌بندی می‌شوند. در پروه‌های عملیاتی مختلف می‌توانید از انواع این دستگاه‌ها استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که هر یک از انواع مدل‌های این دستگاه قابلیت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارد و بهتر است برای داشتن یک خرید باصرفه حتما با یک کارشناس متخصص مشورت کنید.

انواع فلزیاب
انواع فلزیاب

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    باسلام. قیمت دستگاه ها را بگید. ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید