در ویدیو زیر شاهدسرقت ده ها هزار روپیه تویط سارقان با شلیک گلوله و کشتن یک کارمند بانک، خواهید بود.

ویدیو هولناک از لحظه سرقت مسلحانه از بانک

به گزارش سلام نو، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که صحنه سرقت مسلحانه از یک بانک در هند را به تصویر می‌کشد.

دو سارق مسلح با ورود به بانک و ایجاد وحشت موفق به سرقت ۲۵۰ هزرار روپیه شدند. این حادثه در یکی شعب بانک SBI در منطقه دهیسار شهر بمبئی رخ داد.

در این سرقت مسلحانه که تنها ۲ دقیقه به طول انجامید یکی از کارمندان بانک کشته شد. ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته بانک تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت مسلحانه را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو در حالی که کارمندان مشغول کار هستند این دو سارق وارد بانک می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود آن‌ها با گرفتن اسلحه به سمت کارمندان آن‌ها را مورد تهدید می‌کنند. در ادامه یکی از این دو سارق به سمت کارمندان شلیک کرده و وی را می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد یکی از سارقان خود را به پشت باجه رسانده و تمام پول‌ها را در یک کوله که روی میز کارمند بانک بوده می‌ریزد. لحطاتی بعد هر دو سارق از بانک فرار می‌کنند.

پلیس هند تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید