مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری معاونت فناوری اطلاعات، ورود شبکه بانکی به عرصه دیجیتال را مهمترین موضوع فعالیت بانکداری معرفی کرد و از آمادگی بانک سینا برای ورود به فضای جدیدی از کسب و کار در عرصه بانکی خبر داد.

بانک سینا آماده ورود به کسب و کار جدید در نظام بانکی کشور است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در سخنان خود، ورود به عرصه جدیدی از ارائه خدمات و نوآوری در فضای بانکی با رویکرد دیجیتال را از اهداف مهم این بانک دانست و افزود: منطبق بودن با نیاز مشتری، ایجاد تغییرات جدید در کیفیت و تسریع و تسهیل در خدمات بانکی را به یک ضرورت و نیاز بدل ساخته و بانک سینا با تحول در زیرساخت ها و تغییراتی در مدل کسب و کار خود، آماده ورود به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی کشور است.

وی ادامه داد: برای پیاده سازی بانکداری دیجیتال می بایست از ظرفیت های کسب و کار مبتنی بر فناوری های روز استفاده شود. پذیرش این تحولات در بانک اتفاق بزرگی است که لازمه آن آموزش نیروی انسانی توانمند در همه سطوح بانک است.

وی تصریح کرد: بانک سینا به لحاظ برخورداری از پتانسیل و زیرساخت ها در زمینه فناوری و دیجیتال، در شرایط مطلوبی به سر می برد و در عصر رواج تحولات و نوآوری ها، با تکیه بر برنامه ریزی و خلاقیت حرکت می کند و در این عرصه در تلاش است از طریق دگردیسی در خدمات و گسترش مباحث نئوبانک و خدمات دیجیتال، گام های موثری در مسیر تعالی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: شاید در ۵ سال آینده شعبه ای برای خدمات بانکی و روزمرگی های آن وجود نداشته باشد. با ورود به عرصه دیجیتال، مشتری می تواند در تمام شبانه روز از خدمات آن استفاده کند و قطعا این عرصه تحولی عظیم در نظام بانکداری است که بانک سینا هم بر همین مبنا برنامه ریزی های هدفمند را در دست بررسی و اجرا دارد.

وی در ادامه به عملکرد بانک اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با تلاش همکاران، در بحث سودآوری در بانک سینا توانستیم با تکیه بر استراتژی های کارآمد و موثر در ۹ ماهه اول سال، اهداف پایان سال را محقق کنیم و برنامه ریزی های ما در سه ماه پایانی سال، مازاد بر اهداف از پیش تعیین شده است.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در این مدت، شاخص های عملکردی بانک نشان می دهد که بخش های تخصصی بانک فعالیت خوبی داشته اند و مدار بانک در مسیر موفقیت حرکت می کند.

گفتنی است در همایش سراسری ۲ روزه معاونت فناوری اطلاعات بانک سینا، مهمترین مباحث روز بانکداری در حوزه دیجیتال و همچنین آشنایی با سامانه های مختلف بانکی به صورت کارگاهی و آموزشی مطرح شد.

1

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید