تصاویر یکی از مسافران پرواز کیش به تهران نشان می‌دهد خطر بزرگی از سرآن‌ها گذشته است.

خاموش شدن موتور هواپیمای کیش تهران در آسمان / فیلم

به گزارش سلام نو، شب گذشته برای مسافران پرواز ۷۱۲۴ کیش ایر، شبی پر از ترس و اضطراب بود. این اضطراب و ترس را می‌توان در فیلم یکی از مخاطبان  دید. اما ماجرای این همه ترس و وحشت از چه قرار بود؟

 یکی از مسافران پرواز ۷۱۲۴ درباره ماجرا اینطور می‌گوید: ساعت ۲۲:۴۵ جمعه ۱۰ دی ماه بود که از کیش به تهران پرواز داشتیم. اما پرواز سر زمان مشخص انجام نشد و با ۲ ساعت تاخیر سوار هواپیما شدیم.

وی ادامه می‌دهد: پس از ۲۰ دقیقه هواپیما به حالت پرواز درآمد. ما درانت‌های هواپیما نشسته بودیم به همین خاطر صدای موتور را خیلی خوب می‌شنیدیم. در زمان تیک آف بود که متوجه شدیم صدای یکی از موتورها قطع شد. هم زمان با این اتفاق مهمانداری که وسط هواپیما بود با عجله خودش را به صندلی رساند و در کنار همکارش نشست.

این مسافر ادامه داد: هواپیما پرواز کرد، اما دقایقی بعد در آسمان بودیم که صدای موتور هواپیما دیگر به گوش نمی‌رسید و همگی از ترس سکوت کرده بودند تا اینکه کاپیتان پرواز اعلام کرد به خاطر شرایط نامساعد جوی باید به جزیره برگردیم.



هواپیما به فرودگاه بازگشت و مسافران دوباره به سالن انتظار رفتند. مسافر این پرواز می‌گوید: به ما گفتند یا کنسل کنید و یا صبر کنید تا مشکل برطرف شود. ابتدا که زیر بار نمی‌رفتند، اما ما مطئن بودیم که موتور هواپیما از کار افتاده است، اما سرانجام گفتند هواپیما دچار مشکل راداری شده است.

به این ترتیب عده‌ای از مسافران قید سفر با این هواپیما را زدند، اما خانم جوانی که جزو مسافران این هواپیما بود و این ماجرا را با رکنا در میان گذاشت منتظر ماند تا با همان پرواز به تهران بازگردد.

زن جوان ادامه می‌دهد: من بلیطم را کنسل نکردم، اما تا ساعت سه و نیم صبح بدون اینکه کسی حالی از ما بپرسد و یا به خاطر این دیرکرد شامی یا پذیرایی از مسافران داشته باشد سروکله اش پیدا نشد. نکته عجیب و غریب آن شب زیاد دیدیم، اما وقتی با چشمان خودم دیدم تیم خلبانی قبلی دیگر سوار هواپیما نشد و با یک تیم جدید قرار است پرواز داشته باشیم بیشتر از قبل مشکوک شدیم و در زمان بازگشت بیشتر مسافران از سوار شدن از هواپیما صرف نظر کردند و ما نیز بخاطر اینکه صبح باید در تهران بوده و به سرکار می‌رفتیم بازگشتیم و فقط می‌توانم بگویم خدا به ما رحم کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • احد IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    3 1
    خبرتون بیشتر به رمان شبیه
  • عبد خدا IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    5 0
    آخه موتورش خاموش شد باید راهنما بزنه بیاد تو شانه خاکی بابا ترسیدم
  • محمود IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    1 1
    ۴ سال اول روحانی ۱۳ هواپیماایرباس خریدند۱۷
  • حمید IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    از نظر فنی کاهش یا افزایش صدای موتور طبیعی است
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    اگر راست باشد انگار هر کی به هر کیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید