برخی مبتنی بر اظهارات اولیانوف مدعی شده‌اند؛ در مذاکرات اخیر، روسیه و چین، ایران را متقاعد کرده‌اند برخی خواسته‌های حداکثری خود را کنار بگذارد. مطلب مذکور گرچه درست است اما با ادبیاتی ارائه می‌شود که مخاطب را به اشتباه می‌اندازد، زیرا متن جدید گرچه مبتنی بر متن ۶ ژوئن است اما نظرات ما در آن اعمال شده است.

 ایران در مذاکرات وین برخی خواسته‌های حداکثری خود را کنار گذشته است
به گزارش سلام نو به نقل از جماران، نورنیوز نوشت: متاسفانه برخی در داخل بجای پشتیبانی از مذاکره‌کنندگان ایرانی، با حاشیه‌سازی‌ مدعی راهبری هیئت ایرانی توسط ضلع شرقی مذاکرات به‌ویژه روسیه شده‌اند.

این ادعا مبتنی بر اظهارات نماینده روسیه مطرح می‌شود که اتفاقا در پی اقدامات هوشمندانه جمهوری اسلامی سعی می‌کند مسیر را برای حصول یک توافق خوب تسهیل کند.

آنها مبتنی بر اظهارات اولیانوف مدعی شده‌اند؛ در مذاکرات اخیر، روسیه و چین، ایران را متقاعد کرده‌اند برخی خواسته‌های حداکثری خود را کنار بگذارد.

مطلب مذکور گرچه درست است اما با ادبیاتی ارائه می‌شود که مخاطب را به اشتباه می‌اندازد، زیرا متن جدید گرچه مبتنی بر متن ۶ ژوئن است اما نظرات ما در آن اعمال شده است. 

حال آیا اینکه همه پیشنهادات ما اعمال نشده، بمعنای تحمیل نظرات چین و روس به ماست؟ 

با توجه به‌سفر قریب‌الوقوع رئیسی به روسیه و امیرعبداللهیان به چین، برخی با نگاه‌های جناحی و خلاف منافع ملی، بدنبال تضعیف این راهبرد و اثبات لزوم همگرایی صرف با غرب هستند.  

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید