با تلاش تیم‌های آتش نشانی و غواصی پس از سه ساعت پیکر این کودک پیدا و از آب خارج شد.

سیلاب در هرمزگان کشته داد / جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: سیلاب در منطقه ایسین شهرستان بندر عباس منجر به مرگ یک کودک هشت ساله شد.

مهرداد حسن زاده جمعه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این حادثه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز جمعه و هنگامی رخ داد که این پسربچه برای تماشای باران و سیلاب به کنار رودخانه فصلی رفته بود که به خور لور منطقه ایسین بندرعباس سقوط کرد.

وی بیان داشت: با تلاش تیم‌های آتش نشانی و غواصی پس از سه ساعت پیکر این کودک پیدا و از آب خارج شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهارداشت: همچنین بدنبال بارندگی‌ها و وزش باد روزجمعه همچنین ۱۲ تیر برق سقوط کرد که موجب قطعی برق ۳۰ روستا در شهرستان‌های بندرعباس و بشاگرد شد که اکنون برق ۲۹ روستا وصل شده و تنها یک روستا در بشاگرد برق ندارد.

حسن زاده افزود: همچین باران و جاری شدن رودخانه‌های فصلی و طغیان آب در آب نماها موجب قطعی راه ارتباطی بشاگرد به جاسک و بشاگرد به میناب شد که با کاهش شدن جریان آب، این راه‌ها بازگشایی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش بارش‌ها در روزهای آینده همچنان از مردم هرمزگان می‌خواهیم که از نزدیک شدن به مسیل ها، روخانه و رفتن به ارتفاعات و هر گونه رفت و آمدهای غیرضرور خودداری کنند.

براساس اعلام هواشناسی هرمزگان، فعالیت سامانه‌ی بارشی فعالی از روز چهارشنبه، هشتم، تا روز دوشنبه، سیزدهم دی ماه در غالب نقاط کشور و استان پیش بینی شده است، که اوج فعالیت آن از بعد از امروز روز جمعه تا روز دوشنبه خواهد بود.

حجم بارش در روزهای یاد شده قابل ملاحظه‌ای خواهد بود که سبب آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها خواهد شد.

بارش های این سامانه همراه با تند باد لحظه ای، رعد و برق و تگرگ پیش بینی شده است و دریا نیز در این مدت به نسبت مواج خواهد شد که توصیه می شود از ترددهای غیر ضرور، صعود به ارتفاع‌ها و دریاروی خودداری و تمهیدات لازم نیز اعمال شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید