سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت هشت نفر در حادثه سقوط مینی‌بوس از روی پل غدیر در لنجان خبر داد.

مصدومیت ۸ نفر درپی سقوط مینی‌بوس از پل لنجان

به گزارش سلام نو، عباس عابدی با اشاره به مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار داشت: در مهم‌ترین حادثه که ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده یک دستگاه مینی‌بوس از پل سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در شهرستان لنجان، محور زرین شهر به مدیسه روی پل غدیر اتفاق افتاده است، افزود: بر اساس گزارش اولیه تاکنون هشت نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.

تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور سپاهانشهر

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام دو کد اورژانس و یک کد هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: اطلاعات تکمیلی این حادثه متعاقباً اعلام می‌شود.

وی همچنین به حادثه ترافیکی در اتوبان دستجردی محور به سمت سپاهانشهر روبه روی پادگان وطن پور اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت یک و ۵۴ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی گفت: این تصادف زنجیره‌ای بوده و ۱۰ خودرو در این حادثه با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

وی به اعزام دو دستگاه اورژانس برای امدادرسامی به حادثه اشاره کرد و افزود: سه نفر شاکل دو مرد ۳۰ ساله و یک خانم ۳۴ مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان الزهرا منتقل شدند.

مسمومیت مرد ۳۶ ساله بر اثر گازگرفتگی

وی با اشاره به حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کرین نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۹ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: این حادثه به علت استفاده از پیک نیک برای گرمایش رخ داده است و مرد ۳۶ ساله در باغبهادران مسموم و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید