از روز گذشته فیلمی با عنوان "تخریب مغازه یک معلول در مراغه" توسط شهرداری در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که در این فیلم فرد معلول نسبت به تخریب مغازه‌اش گریه و درخواست کمک دارد.

علت تخریب مغازه فرد معلول در مراغه چه بود؟ + جزییات ماجرا

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم؛ از روز گذشته فیلمی با عنوان "تخریب مغازه یک معلول در مراغه" توسط شهرداری در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که در این فیلم کوتاه یک مرد میانسال دارای معلولیت جسمی - حرکتی با گریه نسبت به تخریب مغازه‌اش که ظاهرا توسط نیروهای شهرداری انجام شده است، انتقاد می‌کند.

آهنگری مدیر روابط عمومی بهزیستی استان آذربایجان شرقی گفت: این فرد معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان مراغه قرار دارد.

بنا بر گفته مدیر روابط عمومی بهزیستی استان آذربایجان شرقی، مغازه ذکر شده احتمالاً برای برادر فرد معلول  است. البته بهزیستی شهرستان مراغه از خانواده فرد دارای معلولیت درخواست کرده است که مدارک خود در ارتباط با ذینفع بودن یا نبودن فرد معلول به سازمان ارائه کنند.

وی همچنین از ورود فرماندار شهرستان مراغه، دادستانی و بهزیستی شهرستان مراغه به مسئله تخریب این مغازه خبر داد و گفت: به‌زودی اخبار تکمیلی در ارتباط با این موضوع اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید