پلغزندگی جاده منجر به ۳۰ فقره واژگونی خودرو در استان بوشهر شد.

لغزندگی عامل واژگونی 30 خودرو در بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز فعالیت نخستین سامانه بارشی فراگیر و لغزندگی جاده ‌ها ۳۰ فقره واژگونی خودرو به علت لغزندگی جاده در این استان رخ داده است.

سرهنگ صادق مزارعی روز پنجشنبه افزود: حدود ۲۰ فقره از واژگونی خودروها در مسیر بوشهر- برازجان و دالکی رخ داد که بخشی از آن به دلیل پاشش فوگسیل (پروژه لایه حفاظتی) در جاده طی ماه‌های گذشته بوده است.

وی بیان کرد: از مجموع واژگونی‌ خودرها عمده آنها منجر به خسارت مالی به خودروها شد و تنها در یک مورد با واژگونی یک دستگاه سمند در گناوه یکی از سرنشینان آن فوت کرد.

مزارعی ادامه داد: باتوجه به شدت بارش‌ها در شب گذشته جاده دسترسی به برازجان از فوگسیل‌های پاشیده شده پاک‌سازی و میزان واژگونی‌ها نیز به حداقل رسیده است.

مزارعی عنوان کردیادآورشد: با وجود فعالیت سامانه بارشی تمامی مسیرهای مواصلاتی در استان بوشهر باز است ولی با این حال رانندگان با توجه به لغزندگی مسیرها باید از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: باتوجه به پیش بینی بارش برف و باران در استان‌های همجوار انتظار است هم‌استانی‌ها حتی الامکان از سفرهای غیرضرور به این مناطق و مسیرهای کوهستانی استان مانند مسیر سیراف - جم و گردنه عامری(دیلم - بهبهان)  اجتناب کنند.

مزارعی  اظهارداشت: رانندگان در صورت تردد باید علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی ( ۲ برابر روزهای عادی)، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و توجه به توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید