به گفته سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه، در پی برخورد اتوبوس با کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، یک تن کشته و تعدادی زخمی شدند.

برخورد هولناک اتوبوس با کامیون / راننده اتوبوس در دم جان باخت

به گزارش سلام نو، بهرام صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره حادثه رانندگی در محور ساوه-سلفچگان اظهار کرد: امروز نهم دی‌ماه در ساعت ۱:۱۹ دقیقه بامداد واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون بنز در آزادراه ساوه-سلفچگان، نزدیک به پل آوه دریافت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی اورژانس سلفچگان،آوه و تیم امدادی هلال احمر آوه و دو تیم عملیاتی پشتیبان از اورژانس قم به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی بلافاصله ارزیابی صحنه و تریاژ مصدومان این حادثه را انجام می‌دهند که هشت مصدوم پس از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می‌شوند.

صیدی با بیان اینکه در این حادثه متأسفانه یک تن از مصدومان فوت کرد گفت: فوتی حادثه که راننده اتوبوس بوده علی‌رغم تلاش تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی جهت احیاء به علت شدت جراحات وارده فوت می‌شود.

به گفته وی هشت مصدوم دیگر در این سانحه نیز با دریافت درمان سرپایی در محل حادثه مرخص می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید