روز ولنتاین یک روز خاص در تقویم عشاق بحساب می آید. روزی که از معمولا برای آن از ماه ها قبل برنامه ریزی می شود و عاشقان سعی می کنند تا در روز ولنتاین یک روز فوق العاده داشته باشند.

نکاتی که با رعایت آنها یک روز ولنتاین فوق العاده خواهید داشت

روز ولنتاین یا روز عشق تبدیل به یک رویداد جهانی شده است چراکه عشق یک پدیده جهان شمول است و در نظر گرفتن یک روز برای آن در تقویم هرچند کم ولی ضروری است. روزی که برای ابراز و عشق و محبت به دلبر، دیگر به بهانه نیازی نخواهید داشت!

اما برای اینکه روز ولنتاین را به یک روز بیادماندنی تبدیل کنیم که خاطره آن تا سالها در ذهنمان ماندگار شود و با شور و هیجان و شادی به سر شود چه باید بکنیم؟ این سوالی است که ما سعی داریم در این مقاله به آن پاسخ دهیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

۱-شروع، نقطه عطف و پایان فوق العاده داشته باشیم

نقطه شروع، نقطه پایان و همچنین نقطه اوج یک رویداد مهمترین قسمت های آن هستند. این ۳ قسمت از یک ماجرا، یک اتفاق، یک میهمانی و یا یک آشنایی، اگر که فوق العاده و خاص بوده باشد آن رویداد در ذهن شما ماندگار خواهد شد. پس سعی کنید روز ولنتاین را با یک حرکت جالب و هیجان انگیز شروع کنید و آن را به یک نقطه اوج برسانید که می تواند همان تقدیم کردن هدیه ولنتاین باشد و بسیار باشکوه و با آرامش به اتمام برسانید.

اینکه چگونه شروع کنید، کی و چگونه به نقطه عطف و اوج آن برسید و به چه شکل به آن پایان دهید دست شماست. می توانید از همین امروز یک سناریو جذاب برای آن تهیه کنید. اگر این مطلب را تا انتها دنبال کنید چند ایده برای این سه نقطه حساس دستگیرتان خواهد شد!

۲- وقت خود را در روز ولنتاین خالی کنید

پیشنهاد می کنیم در این روز مرخصی بگیرید و در تمام روز وقت خود را خالی کنید تا تمام وقت و بدون استرس در کنار یار و دلدار باشید و تمام روز را کنار هم لذت ببرید. یک شب هزار شب نمی شود! و این روزها و شب ها در طول عمر خیلی خیلی کمیاب هستند. پس هیچ بهانه ای نباید در این روز حواس شما را به غیر دلبر پرت کند!

۳- کادو ولنتاین خود را به المان های روز ولنتاین هماهنگ کنید و یک هدیه عاشقانه تدارک ببینید

هدیه مهمترین قسمت در ولنتاین است. هدیه همان نقطه عطف و یا نقطه اوجی است که شما باید در روز ولنتاین برای طرف مقابلتان بسازید! هدیه ولنتاین شما بایستی تمام ویژگی های یک هدیه عاشقانه را داشته باشد و المان های روز عشق در آن رعایت شده باشد.

اگر کادو ولنتاین برای دختر تهیه می کنید حتما یک عروسک بامزه، شکلات و گل بایستی در کنار هدیه اصلی شما وجود داشته باشد. عروسک می تواند یک عروسک خرس یا عروسک نماد سال باشد، می تواند کوچک و یا سایز بزرگ باشد می تواند قرمز رنگ یا صورتی باشد، مهم نیست ولی باید باشد!

در استفاده از شکلات در هدیه ولنتاین دخترانه خساست به خرج ندهید! هرچه بیشتر بهتر! چراکه اغلب دختر خانم ها عاشق شکلات هستند. گل، مخصوصا گل رز قرمز نیز یکی از نماد های اصلی عشق و روز ولنتاین است که حتما بایستی در کنار هدیه ولنتاین شما برای دختران و زنان وجود داشته باشد.

نکاتی که با رعایت آنها یک روز ولنتاین فوق العاده خواهید داشت

برای اصل کادو ولنتاین زنانه و دخترانه می توانید هر چیزی را در نظر بگیرید منتها پیشنهاد می کنیم که حتما در آن المان های عاشقانه بکار رفته باشد. مثلا اگر یه گردنبند تهیه می کنید قلبی شکل باشد و یا کلمه LOVE در طراحی آن دیده شود.

اما هدیه ولنتاین برای پسر ها و مردان بایستی از چه چیز تشکیل شده باشد؟ در مورد پسرها و آقایان نیز می توانید گل و شکلات را همچنان حفظ کنید ولی عروسک در کادو ولنتاین پسرانه و مردانه جایی نخواهد داشت. بجای عروسک می توانید از ماکت ماشین، هواپیما و... و یا اکشن فیگورهای شخصیت های ابر قهرمانی استفاده کنید.

اما کادو ولنتاین اصلی برای پسران و آقایان می تواند وسایل کاربردی و مورد نیازشان باشد که به نوعی شخصی سازی شده و یا عبارات عاشقانه روی آنها درج شده باشد. مثلا یک فندک که کلمه عشق روی آن حک شده باشد و تاریخ روز ولنتاین جاری روی آن دیده شود و یا یک کیف پول که دورن آن یک جمله زیبا و عاشقانه داغی خورده، می تواند بسیار جذاب باشد.

۴- به یک گردش و مسافرت یک روزه بروید

یک مسافرت و یا گردش خارج از شهر و در طبیعت می تواند یک ایده فوق العاده برای روز ولنتاین محسوب شود. یک مسافرت خاطره انگیز که در تمام مدت در کنار عشقتان لذت ببرید و از تک تک لحظات آن برای ابراز عشق استفاده کنید. حتما لازم نیست یک سفر پر ریخت و پاش باشد و یا به شهرهای دیگر سفر کنید. اتفاقا هرچه ساده تر باشد و به نقاط نزدیکتر، بیشتر خوش خواهد گذشت و خستگی مسیرهای طولانی نیز باعث اذیت نخواهد شد.

۵- ولنتاین را از اولین دقایق صبح شروع کنید

همانطور که گفتیم شروع ها همیشه مهم هستند و یک شروع خوب می تواند یک خاطره خوب را بسازد. سعی کنید در همان دقایق ابتدایی روز یک پیام تبریک ولنتاین برای عشق خود بفرستید. این پیام را می توانید ایمیل کنید، داخل کارت پستال بفرستید و یا در یک ویدیو غیره منتظره روی شبکه های اجتماعی پخش کنید.

۶- یک سورپرایز و یک یادگاری در ولنتاین بسازید

سعی کنید در این روز طرف مقابل خود را به نوعی هیجان زده کنید و از این روز یک یادگاری برای او بجای بگذارید تا برای همیشه آن را همراه خود داشته باشد. شما می توانید با هدیه دان چیزی که همیشه به آن نیاز داشته او را هیجان زده کنید و یا با اعلام یک خبر غیر منتظره و یا ترتیب یک مسافرت او را سورپرایز کنید.

یادگاری شما هم می تواند همان کادو ولنتاین شخصی سازی شده شما باشد که برای همیشه خاطره این روز زیبا را در ذهن اش بیدار می کند.

این مقاله در اینجا به پایان رسید و اگر بخواهیم خلاصه ای از آن را در چند جمله بیان کنیم می توان گفت که روز ولنتاین را هیجان انگیز و با یک پیام تبریک ولنتاین شروع کنید و با کادو ولنتاین خاص و عاشقانه به اوج رسانده و با یک شام خوشمزه و آرامش بخش به انتها برسانید. کادو ولنتاین برای دختر و پسر بایستی حاوی المان های روز ولنتاین مانند گل، شکلات و عروسک باشد. تمام وقت خود را در این روز وقف عشق خود کنید و چه بهتر اگر بتوانید به یک مسافرت یک روزه بروید تا روز ولنتاین خود را خاطره انگیز و پرهیجان کنید.

مهم در این روز ابراز عشق است و شما به هر نحوی می توانید عشق خود را ابراز کنید. باقی ماجرا بهانه و ابزار است که انتخاب آن با شماست. امیدوارم در این روز در کنار عشق زندگی خود لذت ببرید و شاد باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید