در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک باب خانه مسکونی به علت انفجار کپسول گاز تخریب و متاسفانه بر اثر شدت انفجار مادر و فرزند یک خانواده در دم فوت کرده‌اند.

انفجار کپسول گاز جان مادر و فرزند ایرانشهری را گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از برنا از سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسن کیخا، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: بر حادثه حریق و انفجار در یک خانه مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

 وی گفت: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک باب خانه مسکونی به علت انفجار کپسول گاز تخریب و متاسفانه بر اثر شدت انفجار مادر و فرزند یک خانواده در دم فوت و یک نفر مصدوم که با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: کارشناسان آتش نشانی علت حادثه را نشت و تجمع گاز سیلندر در داخل خانه مسکونی اعلام کرده اند.

وی گفت: به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی، شهروندان از بسته بودن شیرهای گاز و کپسول در خانه خود اطمینان یافته، در صورت استشمام بوی گاز بلافاصله کنتور برق را قطع و درب‌ها و پنجره‌ها را باز کرده و مراقبت‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید