ماسک مدعی است به دلیل کندی بیت‌کوین، این ارز دیجیتال برای ذخیره ثروت مفید است اما به درد ارز پرداخت نمی‌خورد.

ادعاهای جدید ایلان ماسک در مورد بیت کوین و دوج کوین

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، ایلان ماسک در تازه‌ترین حضورش در پادکست لکس‌ فریدمن بار دیگر شایعه «ساتوشی ناکاموتو» بودنش را تکذیب کرد.او مدعی شد نیک زابو، رمزنگار و دانشمند علوم کامپیوتر، که او هم اختراع بیت‌کوین را رد کرده، احتمالا مسوول ایده‌ای بوده که در نهایت به ایجاد اولین رمزارز جهان منجر شده است.

ماسک گفت: « او ادعا می‌کند ناکاموتو نیست، اما من مطمئن نیستم. ممکن است هم نباشد اما به نظر می‌رسد او بیشتر از هر فرد دیگری مسوول ایده پشت بیت‌کوین است.»ماسک مدعی است به دلیل کندی بیت‌کوین، این ارز دیجیتال برای ذخیره ثروت مفید است اما به درد ارز پرداخت نمی‌خورد.

ماسک به این نکته اشاره کرد که دوج‌کوین ظرفیت حجم تراکنش بیشتر و همچنین هزینه کمتری در مقایسه با پادشاه رمزارزها دارد.« در حال حاضر، اگر شما می‌خواهید با بیت‌کوین تراکنش انجام دهید، هزینه تراکنش شما بسیار بالا خواهد بود و همین موضوع باعث شده که در بسیاری از اوقات استفاده از بیت‌کوین موثر نباشد.»

دوج‌کوین به مریخ نمی‌رود

وقتی که از ماسک درباره استفاده از دوج‌کوین در سیاره مریخ سوال شد، او گفت که سیاره سرخ باید ارز متفاوتی داشته باشد چرا که به دلیل سرعت نور، همگام‌سازی تراکنش‌ها بسیار دشوار خواهد بود.این میلیاردر که به دلیل فعال بودن در پی‌پال درک عمیقی از پول دارد ادعا کرد سیستم مالی موجود منسوخ شده است. او مدعی شد دولت‌ها قادرند پایگاه‌ داده پول را تغییر دهند و همین موضوع به آنها اجازه چاپ پول بیشتر می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید