مصوبه مربوط به تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از سوی محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور ابلاغ شد.

مصوبه تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ابلاغ شد

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت نوشت: هیات وزیران در جلسه مورخ یکم دی علیرضا فخاری را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین کرد.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی فخاری می‌توان به مسئولیت‌هایی همچون معاون استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند، رییس سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها اشاره کرد.

مصوبه تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله در هرمزگان ابلاغ شد

با امضای محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله آبان ماه سال جاری در استان هرمزگان ابلاغ شد.

با تصویب هیات وزیران در جلسه ۵ دی، مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه ای برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأسیسات زیربنایی معابر شهری و جاده ها ناشی از زلزله آبان ماه سال جاری در استان هرمزگان اختصاص یافت.

همچنین مبلغ ۴۷۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) از طریق بانک های عامل به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله در استان هرمزگان پرداخت می شود.

آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها اصلاح و ابلاغ شد

با امضای معاون اول رییس جمهور، آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه ۵ دی، با هدف رفع مغایرت موجود در ردیف‌های جدول مصارف هدفمندی یارانه‌ها و به منظور جلوگیری از سردرگمی دستگاه های اجرایی و اختلال در مراحل اجرایی، با اصلاح ماده (۳) آیین نامه اجرایی تبصره (۱۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موافقت کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید