فیلم زندگی علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی ایران در جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

اکران فیلم زندگی بیرانوند در جشنواره فیلم فجر

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، درخشش علیرضا بیرانوند در طول چند سال گذشته این بازیکن را بدل به یکی از ستاره‌های بزرگ و محبوب فوتبال ایران کرده است. تقریبا همه مردم با داستان زندگی گلر شماره یک تیم ملی آشنا هستند و آن را شنیدند. مردم ایران می‌دانند که علیرضا برای رسیدن به جایگاه فعلی‌اش چه سختی‌هایی کشیده است.

چندی قبل مرتضی علی عباس میرزایی یکی از کارگردانان کشورمان شروع به ساختن فیلم سینمایی، زندگی بیرانوند کرد. عوامل فیلم سینمایی زندگی علیرضا بیرانوند با حضور در روستای دارایی خرم‌آباد، این فیلم را کلید زدند. این مجموعه چندی قبل به روستای دارایی رفتند و با برخی از اهالی مصاحبه کردند تا آرشیوی کامل از زندگی علیرضا جمع کنند.از چند ماه پیش هم فیلمبرداری فیلم زندگی ستاره تیم ملی در نقاط مختلف ایران شروع شده و به نظر می‌رسد به زودی فیلمبرداری این فیلم به پایان خواهد رسید.خود علیرضا در قسمتی از این فیلم جلوی دوربین رفته ولی بخش زیادی از این فیلم را بدل بیرانوند بازی می‌کند. قرار است فیلم زندگی علیرضا بیرانوند که بی رو نام دارد، برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید. حالا با اعلام فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) مشخص شد، فیلم زندگی ستاره تیم ملی در این بخش حضور دارد و توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نکته جالب قرار گرفتن فیلم زندگی بیرانوند در کنار فیلم‌های افراد مطرح سینمای ایران همچون مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمد حسین مهدویان و رضا میرکریمی‌قرار گرفته و با آن‌ها رقابت می‌کند. اتفاقی که به طور حتم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید