یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین و اینترنتی تبلیغات در گوگل می باشد. این روش یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات در فضای دیجیتال می باشد.

مدیریت رایگان اکانت گوگل ادز با افراک

در دنیای دیجیتال امروزی، تمامی خدمات در حال پیشرفت هستند. تبلیغات هم از این قاعده مستثنا نیست. بیشتر کسب و کارها در حال فعالیت در فضای مجازی می‌باشند، پس بهترین راه برای پیشرفت، تبلیغات آنلاین است. با افراک همراه باشید.

خرید اکانت گوگل ادز

برای تبلیغات در گوگل باید در ابتدا حساب گوگل ادز بسازید، ساخت اکانت گوگل ادز کاملا رایگان است. فقط در هنگام ساخت اکانت باید واحد پولی که میخواهید با آن کمپین های خود را راه اندازی کنید، را انتخاب کنید. معمولا آژانس های تبلیغاتی در ایران از واحدهای پولی ، لیر، درهم و دلار پشتیبانی میکنند.

شارژ اکانت گوگل ادز

هنگامی ‌که مهلت استفاده از اکانت شما در گوگل ادز به پایان می‌رسد، باید برای تمدید آن اقدام کنید. افرادی که گوگل ادز را برای تبلیغات انتخاب کرده‌اند با ورود و ثبت‌نام در سایت آن، صاحب حساب کاربری عادی می‌شوند. حساب کاربری عادی امکاناتی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و بدون پرداخت هزینه‌ای به مدیریت کمپین‌های خود بپردازید اما برخی به سطح عادی حساب کاربری گوگل ادز قانع نیستند و می‌خواهند از مزایای بیشتری برخوردار شوند. در این حالت لازم است تا اکانت خود را ارتقاء. بعد از پایان مهلت استفاده از اکانت سطح پیشرفته لازم است تا آن را تمدید کنید. تمدید یا شارژ گوگل ادوردز روش‌های مختلفی دارد اما اصلی‌ترین روش آن، پرداخت از طریق وب‌سایت گوگل ادز یعنی ads.google.com است.

متاسفانه گوگل ادز، ایران را تحریم کرده است؛ به همین علت به راحتی نمی‌توانید اکانت گوگل خود را شارژ کنید؛ پس بهتر است از شرکت‌های واسطه کمک بگیرید. افراک یکی از پارتنرهای گوگل است که حساب های شما را شارژ میکند و کمپین های گوگل شما را به صورت رایگان مدیریت میکند.

تبلیغات در گوگل

یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین و اینترنتی تبلیغات در گوگل می باشد. این روش یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات در فضای دیجیتال می باشد. گوگل با استفاده از پلتفرم های خود بالقوه ترین مشتریان را به سمت شما سرازیر می کند. گوگل ادز Google Ads  یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغات گوگل است که بیشترین درآمد گوگل نیز از همین بستر می باشد.

مدیریت رایگان اکانت گوگل ادز با افراک

مزایای تبلیغ در گوگل چیست؟

· جذب مخاطبان هدف بیشتر

· صرفه جویی در هزینه های تبلیغات خود

· انعطاف پذیری و ادغام پذیری بالا گوگل ادز

· نرخ بازگشت سرمایه بالا در تبلیغات گوگل

· رشد و گسترش کسب و کار و بازدهی سریع

· افزایش آگاهی از برند و برندسازی کسب و کار شما

چرا افراک را برای تبلیغات کلیکی گوگل انتخاب کنیم؟

تبلیغ در گوگل می‌تواند یک سایت را به راحتی در اولین جایگاه جست‌وجوی گوگل قرار دهد. پیرو آنچه گفته شد درباره این که تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟ اگر به دنبال افزایش ترافیک سایت خود هستید می‌توانید ساخت اکانت گوگل ادز و راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگلی خود را به افراک بسپارید. به علاوه گوگل برای کاربرانی که طرفدار پروپاقرص تبلیغ در گوگل هستند جایزه‌هایی نیز در نظر گرفته است. گوگل این جایزه‌ها را به اکانت‌های جدید و در قالب پروموشن کد یا ووچر کد ارائه می‌دهد. به خصوص اگر پارتنر گوگل باشید و تراکنش‌های بالایی در گوگل ادز داشته باشید گوگل دست و دلبازتر می‌شود و به همه ی اکانت های جدید ساخته شده توسط شما پروموشن کد می‌دهد! افراک این امتیاز را دارد. یعنی اگر اکانتی را از طریق افراک بسازید می توانید تا سقف ۴۵۰ درهم پروموشن کد دریافت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید