منابع عراقی از کشته شدن ۳ نظامی این کشور و زخمی شدن ۴ تن دیگر در پی حمله تروریستی عناصر «داعش» به منطقه‌ای در استان «صلاح‌الدین» واقع در شمال بغداد خبر دادند.

کشته شدن ۳ نظامی عراقی در حمله تروریست‌های داعش

به  گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یک مقام امنیتی عراق در گفت و گو با «بغداد الیوم» خبر داد که بقایای گروهگ تروریستی داعش روز گذشته به هنگ ویژه پلیس صلاح الدین در جاده «صینیه – حدیثه» در بخش «الثرثار» واقع در شمال غربی شهر «بیجی» حمله بردند.

وی گفت که حمله زمانی انجام گرفت که نیرویی از این هنگ برای گشت زنی به منطقه رفته بود که تروریست های داعش با راکت، خودرو آنان را هدف گرفتند.

این مقام امنیتی که به نام وی اشاره نشده است، افزود که در اثر هدف گرفتن این خودرو سه پلیس هنگ ویژه صلاح الدین کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی همچنان  در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

نیروهای امنیتی عراق برای نابودی پاکسازی کامل این مناطق از وجود عناصر تروریستی تلاش می‌کنند.

با این وجود، تحرک بقایای داعش در مناطق و استان های درگیر در ماه های گذشته افزایش یافته است که اوج آن حمله تروریستی و جنایت سه شنبه ۲۶ اکتبر / چهارم آبان ۱۴۰۰ به  روستای «الرشاد» در منطقه «مقدادیه» استان دیاله بود که منجر به کشته و زخمی شدن ۳۰ شهروند غیرنظامی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید