واتس‌اپ می‌تواند بخش جدیدی به نام Businesses Nearby را دریافت کند.

ویژگی جدید و کاربردی واتس‌اپ

به گزارش سلام نو به نقل از تایمز آف ایندیا، کاربران واتس اپ ممکن است ویژگی جدیدی دریافت کنند که به آن‌ها کمک می‌کند مکان‌های مهم اطراف را به راحتی پیدا کنند.

واتس‌اپ می‌تواند بخش جدیدی به نام Businesses Nearby را دریافت کند.

همانطور که از نام این ویژگی پیداست، کاربران می‌توانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و سایر موارد را در بخش جداگانه‌ای ببینند. با این حال، مشخص نیست که آیا کاربران می‌توانند مستقیماً از واتس اپ سفارش کالا و خدمات دهند یا فقط می‌توانند جزئیات تماس، مکان و سایر اطلاعات از این قبیل را مشاهده کنند.

این گزارش می‌گوید که این ویژگی در نسخه بتای واتس اپ برای اندروید مشاهده شده است، اما احتمالاً در آیفون‌ها نیز عرضه خواهد شد. این ویژگی در حال حاضر در دست توسعه است و تاریخ تایید شده‌ای برای عرضه آن وجود ندارد.

در همین حال، حساب‌های تجاری واتس‌اپ در حال دریافت میانبر جدیدی برای پاسخ‌دهی سریع به پیام‌ها هستند. واتس اپ که برای کاربران iOS و اندروید بتا موجود است، میانبر جدیدی را در منوی اکشن اشتراک گذاری چت اضافه کرده است. وقتی کاربر روی علامت + برای آیفون و علامت پیوست برای اندروید ضربه می‌زند، گزینه جدید همراه با دوربین، کتابخانه عکس و ویدیو، کاتالوگ و سایر گزینه‌ها قابل مشاهده است. این گزینه به کاربران واتس اپ بیزینس بتا اجازه می‌دهد تا به سرعت به پیام‌ها پاسخ دهند.

ویژگی پاسخ سریع در حال حاضر برای حساب‌های تجاری واتس اپ در دسترس است. با فشار دادن '/' روی صفحه کلید می‌توان آن را فعال کرد. سپس آن‌ها می‌توانند پیامی را از فهرست برای ارسال به مشتری انتخاب کنند.

واتس‌اپ اخیراً یک ویژگی جدید را برای محافظت از کاربران خود فعال کرده است، این ویژگی جدید توانایی برخی برنامه‌ها در اپ استور و فروشگاه گوگل پلی را برای بررسی آخرین مشاهده یا آنلاین بودن مخاطبین منتخب در واتس‌اپ از بین می‌برد.

تا زمانی که کاربر یک چت فعال با یک شخص داشته باشد یا اگر با آن شخص چت کرده باشد، نمی‌تواند آخرین بازدید یا وضعیت آنلاین بودن را بررسی کند. با استفاده از این ویژگی، هیچ فرد ناشناسی نمی‌تواند ببیند آخرین بار چه زمانی در واتس اپ دیده شده اید یا وضعیت آنلاین شما را ببیند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید