میلاد محمدی فوتبالیست مشهور تیم ملی فوتبال ایران عکس دونفره شان را با همسرش ، در روز عروسی را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

تصاویر مراسم عروسی لاکچری فوتبالیست مشهور تیم ملی ایران در فضای مجازی پخش شد! / عکس

میلاد محمدی متولد ۷ مهر ۱۳۷۲ در تهران است. میلاد محمدی فوتبالیست است.میلاد محمدی بخاطر سرعت فوق العاده اش به میگ میگ مشهور است. میلاد محمدی و مهرداد دو برادر دوقلو هستند. میلاد محمدی عکس عروسی اش را منتشر کرد.

در ادامه عکس جنجالی میلاد محمدی و همسرش را در روز عروسی شان مشاهده می کنید. میلاد محمدی روز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ در ۲۶ سالگی با انتشار عکس بالا رسما خبر ازدواج خود را اعلام کرد و به جرگه متاهلان پیوست.

میلاد محمدی

مدلینگی میلاد محمدی

نشریه بولا اسپورت مالزی در گزارشی از پتانسیل چهره جذاب میلاد محمدی برای مدلینگ خبر داد، اما خود میلاد می گوید اصلا به این فکر نکردم روزی مدل شوم.

من بازیکن فوتبالم و سخت گرفتار تمرینات و بازی، بنابراین وقتی برای  انجام کار مدلینگ ندارم.

میلاد محمدی با همسرش فرانک

دوقلوها فوتبال را از زمین خاکی پشت منزل‌شان شروع کردند. آن‌ها تا نیمه‌شب، حتی وقتی هیچ‌ کس دیگر نمی‌ ماند، در خیابان‌ مانده و با هم بازی می‌ کردند و همین پشتکار باعث پیشرفت آن‌ ها شد. میلاد دفاع و چپ‌ پا بود و برادرش مهاجم و در ایران اغلب جوانان دوست دارند مهاجم باشند و گل بزنند.

این دو برادر ازدواج کرده اند و عکس های در کنار همسرانشان در صحفه شخصی خود منتشر کرده اند.

میلاد محمدی کیست؟

میلاد ۷ مهر سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او یک برادر دوقلو به نام مهرداد دارد. میلاد ۵ دقیقه زودتر بدنیا آمده است آنها دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند.

این لژیونر محبوب در ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ با انتشار عکس دو نفره خود با همسرش خبر از ازدواجش،

با دختری به نام فرانک داد. وی عکس های در کنار وی در صحفه شخصی اش منتشر می کند.

گفتنی است این بازیکن در سال ۲۰۱۵ به تیم امید ایران دعوت شده و در ۱۵ بازی به میدان رفت و همان سال توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. او در بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان بازیکن فیکس بازی می کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید