برای کسانی که به صورت حرفه ای وتخصصی در سبک های صنعتی منظره و طبیعت کار می کنند این لنز نیکون یک گزینه ایده ال است. فاصله کانونی ۲۰ میلیمتری زاویه دید بازی را در اختیار کاربر میگذارد و شارپنس گوشه به گوشه آن فوق العاده است.

بهترین لنز های مانت Z نیکون

دوربین های جدید نیکون طرفداران زیادی داشته و در لیست بهترین بدون آینه های بازار در رده های مبتدی و حرفه ای قرار دارند. کمپانی نیکون با عرضه اولین سری دوربین های بدون آینه خود مانت جدید Z را هم معرفی کرد و لنزهایی را برای این دهانه جدید به بازار عرضه کرد. در این مقاله هم قصد معرفی بهترین لنز های مانت Z نیکون را داریم.

لیست بهترین لنز های مانت Z نیکون

بهترین لنز های مانت Z نیکون

Nikkor Z ۱۴-۳۰mm f/۴ S

این محصول نسبتا جدید نیکون در کل یکی از بهترین لنز های واید زوم محسوب می شود که با فاصله کانونی خاص ۱۴ تا ۳۰ میلیمتری که دارد می تواند تصاویری با زاویه باز را ار مناظر طبیعی و سالن های بزرگ ثبت کند که شارپنس بالای آن ها کل کادر را از گوشه به گوشه می گیرد و همه قسمت های کادر کیفیت یکسانی دارند. دیافراگم این مدل ثابت است و باز که عبور نور کافی را ممکن ساخته و در محیط های تاریک عکاسی را راحت تر می کند.

Nikkor Z ۲۴-۵۰mm f/۴-۶.۳

این محصول برای کسانی که بیشتر در سبک های پرتره و پرتره های جمعی کار می کنند مناسب است چرا که زاویه آن واید تا نرمال را پوشش می دهد. امکان تنظیم دیافراگم در این لنز کنترل بالایی در عمق میدان را به عکاس می دهد. سایز و ابعاد کوچک این مدل یکی دیگر ویژگی های خاص آن به شمار می رود در ضمن موتور فوکوس قدرتمند و سریع با عملکردی بی صدا و با دقت عکاسی از سوژه های متحرک را هم ممکن می سازد.

بهترین لنز های مانت Z نیکون

Nikkor Z ۲۴-۲۰۰mm f/۴-۶.۳ VR

این محصول جدید نیکون یک لنز کامل به شمار می رود و با توجه به فاصله کانونی واید تا تله فوتویی که دارد امکان کار در سبک های متنوع از پرتره گرفته تا منظره و ورزشی ورا فراهم می کند. در کل این لنز برای کسانی مناسب است که می خواهند با خرید یک لنز سبک های متنوع را به صورت حرفه ای تجربه کنند.

بهترین لنز های ثابت مانت Z نیکون

Nikkor Z ۲۰mm f/۱.۸ S

برای کسانی که به صورت حرفه ای وتخصصی در سبک های صنعتی منظره و طبیعت کار می کنند این لنز نیکون یک گزینه ایده ال است. فاصله کانونی ۲۰ میلیمتری زاویه دید بازی را در اختیار کاربر میگذارد و شارپنس گوشه به گوشه آن فوق العاده است.

بهترین لنز های مانت Z نیکون

Nikkor Z ۵۰mm f۱.۲ S

اگر به دنبال یک لنز خاص نرمال برای دوربین بدون آینه نیکون هستید بهترین گزینه پیش رو این نمونه است که با اپرچری باز بیشترین نور  را به سنسور رسانده و سبب می شود تا شما بتوانید عکس هایی حرفه ای را در نور کم ثبت کنید. این لنز سرعت بالای هم داشته و به شما کمک می کند از سوژه هایی که حرکت می کنند به خوبی عکس هایی با شارپنس بالا ثبت کنید.

عرضه لنزهای نیکون با بهترین قیمـت

اسپانسر این مقاله وب سایت دیجی ۲۴ از بزرگترین وارد کننده های تجهیزات عکاسی در کشور است که شما می توانید به راحتی با مراجعه به این وب سایت انواع تجهیزات عکاسی نظیر لنز های نیکون را با بهترین قیمت و با گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا به صورت کاملا آنلاین خریداری کنید. امکان پرداخت درب منزل برای شما فراهم است و سفارش شما با ارسال رایگان به دستتان خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید