متهم اعتراف کرد که کارگاه را از قبل شناسایی کرده و موضوع را با دو نفر از دوستانش برای سرقت درمیان گذاشته و هرسه نفر، تصمیم به سرقت از کارگاه گرفتند.

جزییات قتل هولناک ۲ برادر در شهریار / جنازه‌ها داخل چاه آب پیدا شد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، مرد جوان که از سوی سارقان غافلگیر و در اتاقک نگهبانی کارگاهش حبس شده بود به جای تماس با پلیس از برادرش درخواست کمک کرد که همین موضوع منجر به قتل وی و برادرش شد.

حدود یک ماه قبل خانواده دو مرد جوان با مراجعه به کلانتری ۱۷ نصیرآباد شهرستان شهریار از ناپدید شدن مرموز دوبرادر خبر دادند و مدعی شدند این دو برادر یک کارگاه صنعتی تولید کاموا در روستای دهشاد شهریار دارند.

روز حادثه یکی از برادرها که در کارگاه بوده با برادر دیگرش تماس گرفته و از او خواسته بلافاصله خودش را به کارگاه برساند. مرد جوان هم سوار بر وانت پیکان خود شده و به کارگاهشان در دهشاد رفته است اما دیگر هیچ کدام از آنها به خانه برنگشته و ناپدید شده‌اند.

با اعلام این شکایت پرونده به دستور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تحت بررسی قرار گرفت و کارآگاهان برای تحقیق به محل کارگاه رفتند. با ورود مأموران پلیس آگاهی به محل کارگاه، آثار خون روی در و کف اتاق نگهبانی مشاهده شد که بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت به همراه مقام قضایی در محل کارگاه حضور پیدا کرده و پس از بررسی دقیق و پیگیری رد خون مشخص شد آثار خون تا ورودی یک حلقه چاه عمیق کشیده شده است.

سرهنگ کریمخانی، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی، جسد یکی از برادران از داخل چاه کشف شد اما با وجود عمق زیاد چاه و حجم آب داخل آن، امکان عملیات جست‌وجو برای برادر دیگر وجود نداشت.با ارجاع پرونده به اداره مبارزه با جرایم جنایی و آغاز اقدامات تخصصی و بررسی‌های فنی پلیسی مشخص شد خودرو پیکان وانت برادر دوم توسط مأموران کلانتری گلدسته شهرستان اسلامشهر کشف شده است از سوی دیگر عوامل آتش‌نشانی با تخلیه کامل آب چاه با عمق تقریبی۶۰ متر موفق شدند جسد برادر دوم را نیز از داخل چاه بیرون بکشند.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان پلیس آگاهی با بازبینی دوربین‌های مداربسته، مسیرهای منتهی به محل وقوع قتل وهمچنین مسیرهای منتهی به محل کشف خودرو مقتول، تصاویری از دو جوان که داخل خودرو وانت حضور داشتند به دست آوردند که در بررسی‌های بعدی مشخص شد اموالی از داخل کارگاه نیز به سرقت رفته است.این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، یکی از قاتلان مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که کارگاه را از قبل شناسایی کرده و موضوع را با دو نفر از دوستانش برای سرقت درمیان گذاشته و هرسه نفر، تصمیم به سرقت از کارگاه گرفتند و بامداد ۹ آذرماه، هر سه نفر وارد کارگاه شده و درحال سرقت آهن‌آلات بودند که یکی از برادران متوجه حضور آنها شد اما در جریان درگیری با ضربات سلاح سرد، وی را مورد ضرب وجرح قرار داده و دست و پای او را بسته و داخل اتاق نگهبانی حبس کردند اما مرد جوان که مجروح شده بود با استفاده از تلفن همراه خودش، موضوع حضور سارقان را به برادرش اطلاع داد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: سارقان در حال سرقت آهن‌آلات و دیگر اموال موجود در کارگاه بوده‌اند که برادر دوم با یک دستگاه پیکان وانت وارد کارگاه شده و سارقان به محض اطلاع از حضورش با کمین کردن در پشت در کارگاه، او را نیز غافلگیر و مجروح کردند و در ادامه هر دو برادر را داخل چاه آب کارگاه انداخته و با خودرو وانت پیکان متواری شدند.

به گفته سرهنگ کریمخانی پس از اعترافات قاتل و گرفتن نیابت قضایی، تیمی از مأموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، دو قاتل دیگر را در شهر تهران دستگیر کردند که با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی، قاتلان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران ضمن هشدار به شهروندان توصیه کرد: هنگام اطلاع از سرقت یا اتفاقی ناگوار به جای اینکه مستقیم وارد درگیری شوند برای حفظ سلامت و امنیت جانی خود، موضوع را بلافاصله به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدام به‌موقع قانونی از سوی پلیس انجام گیرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید