​بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۵ دی ۱۴۰۰ با افت ۴ میلیونی «دنا معمولی» و رشد ۶ میلیونی « دنا پلاس توربو اتوماتیک» همراه بود.

دنا پلاس توربو ۶ میلیون گران شد / آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز ؛ رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ایران خودرویی ها روند عجیبی داشتند، در حالی که تمام محصولات این شرکت امروز با افت قیمت در بازار عرضه شدند «دنا پلاس توربو اتوماتیک» روند معکوس به خود گرفت و رشد ۶ میلیونی را ثبت کرد.

رشد قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار در حالی رقم خورد که سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز افتی یک تا چهار میلیون داشتند. به گفته فعالان بازار خودرو کاهش عرضه و کمبود دنا پلاس توربو اتوماتیک موجب شده تا قیمت این خودرو در بازار صعودی شود.

به گفته فعالان بازار خودرو تداوم نوسان نزولی قیمت دلار از یک سو و از سرگیری دور جدید مذاکرات از فردا عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل نزولی به خود گیرد.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز پرتیراژهای ایران خودرو «دنا پلاس توربو اتومات» امروز با رشد ۶ میلیونی در بازار ۵۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد، در مقابل «دنا معمولی» بدون افتی ۴ میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۳۵۰ میلیون تومان رسید و «رانا پلاس» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت ۳۰۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر امروز ««سمند LX با موتورEF۷» » هم بدون تغییر۲۸۰ میلیون تومانی شد و «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۳۰۷ میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز  «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز افتی یک میلیونی داشت و ۳۰۸ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۶ صندوقدار» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» هم با افت یک میلیونی در بازار به ترتیب ۳۰۵ و ۲۷۱ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید