زمینه برای بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه ۳ و اجرای برنامه نود مهیا نیست و هم چنان برنامه فوتبال برتر بازی های لیگ برتر را با اجرای میثاقی تحلیل خواهد کرد. 

شرط تازه صداوسیما برای بازگشت عادل فردوسی پور
به گزارش سلام نو به نقل خبرورزشی، چندی پیش و در پی اذعان رییس جدید سازمان صدا و سیما مبنی بر اینکه عادل فردوسی پور برای بازگشت به تلویزیون هیچ مشکلی ندارد رسانه ها خبر دادند که مجری برنامه نود به سرعت به شبکه ۳ بر می گردد و برنامه خود را به روی آنتن خواهد بود.  در صورتی که انجام این کار موازی کاری خواهد بود و اگر روزی زمینه بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه مهیا شود او باید برنامه جدیدی را تدوین و طراحی کند. 

بعد از اینکه سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت  برنامه نود به روی آنتن نرود برنامه فوتبال برتر جایگزین برنامه ۹۰ شد و یکی دو فصلی است به جای برنامه نود بازی های لیگ برتر را با اجرای میثاقی تحلیل می کند و شبکه ۳ دیگر نیاز به اجرای برنامه جدیدی دراین بخش نمی بیند. از همه مهمتر اینکه برنامه شب های فوتبال هم در شبکه ورزش بازی های لیگ برتر را تجزیه و تحلیل می کند. 
با وجود صحبت های رییس جدید سازمان و صدا و سیما به نظر می رسد زمینه برای بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون مهیا نشده است چرا که در غیر اینصورت دست کم او بازی های لیگ برتر و بازی های خارجی را در شبکه ۳ و دیگر شبکه ها گزارش می کرد. به نظر می رسد در چنین وضعیتی عادل فردوسی پور هم خیلی مایل به اجرای گزارش نیست. 
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید