نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: جاده خرمشهر به اهواز روزی مشهد شهدا بوده و امروزه مشهد شهدایی شده که در پی کسب روزی حلال برای خانواده‌هایشان بودند.

تاکید نماینده مجلس بر تسریع در چهاربانده شدن جاده خرمشهر به اهواز

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، سید لفته احمدنژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: انتظار می رفت آقای قالیباف در ابتدای جلسه عرض تسلیت به مردم خوزستان درخصوص سانحه دلخراش خوزستان می گفت.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس یازدهم در تذکری یه وزیر راه تصریح کرد: حق مردم خرمشهر و خوزستان بعد از رشادت ها و ایستادگی ها برای کشور در زمان جنگ شرایط کنونی نیست؛ که بعد از ۳۲ سال جاده خرمشهر به اهواز تبدیل به قتلگاه شده است روزانه شاهد تصادفات در این مسیر پرتردد هستیم، لذا شروع چهاربانده کردن جاده مذکور باید تسریع شود. جاده خرمشهر به اهواز روزی مشهد شهدا بوده و امروزه مشهد شهدایی شده که در پی کسب روزی حلال برای خانواده هایشان بودند. در اطراف این جاده میادین نفتی وجود دارد، اما برای تکمیل آن از منابع حاصله هیچ هزینه ای نشده است.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: همه ما از حادثه پیش آمده متاثر هستیم، همچنین در روند برگزاری صحن مطلبی در این خصوص از سوی مجمع نمایندگان استان قرائت شد؛ در این میان باید اذعان کرد رئیس مجلس نیز در ابتدای جلسه در این خصوص تسلیت گفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید